Gå til innhold

Rist for å lese SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vanskelig å installere

 

For folk flest vil det imidlertid være svært vanskelig å installere programmet. Når du laster det ned, er det usignert. S60 krever at programmene du installerer har en signatur, så dette må du på en eller annen måte fikse før du installerer Shake SMS.

 

Den kjøper jeg ikke. Alle programmer jeg har installert kommer usignert. Skjønner ikke hva problemet her er.

Lenke til kommentar
Vanskelig å installere

 

For folk flest vil det imidlertid være svært vanskelig å installere programmet. Når du laster det ned, er det usignert. S60 krever at programmene du installerer har en signatur, så dette må du på en eller annen måte fikse før du installerer Shake SMS.

 

Den kjøper jeg ikke. Alle programmer jeg har installert kommer usignert. Skjønner ikke hva problemet her er.

 

At det ikke er like lett å signere selv lenger.

Nå må man ha Publisher-id for å kunne lage Dev-Cert.

Lenke til kommentar

Den er vel neppe så følsom som tofagerl antyder. Du må sikkert påføre den en del g-krefter før den slår av tastelåsen, g-krefter det skal MYE til for å påføre den i lommen, selv om du løper etter bussen. Det er i alle fall min erfaring med ristefunksjonene på iPhone. De krever brå, faste bevegelser.

Lenke til kommentar
Men herregud, er ikke poenget med tastelåsen at den ikke skal kunne skrus av når man har den i lomma? Og her kommer et program hvis "feature" er å skru av tastelåsen når du løper etter bussen.

Sikkert OK å ha muligheten hvis man lever et svært stillestående liv, men ikke noe for meg.

 

Som de viser i videoen; det holder ikke bare å riste telefonen på hvilken som helst måte. Det kreves en spesiell bevegelse for å trigge funksjonen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...