Gå til innhold

Selger færre ringetoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ringetoner, ja. Ikke sjeldent mer enn 30kr for en liten bit av en sang. I verste fall er det halvparten av en hel CD, og fire ganger så mye som for hele sangen, lovlig nedlastet. Svindel? Jaa.

 

Selv kan jeg ikke huske å ha kjøpt en eneste ringetone gjennom fem-seks år, takket være opptaksfunksjonen på min første C55 og MP3-støtte på de to andre.

(Det var noe eget ved å i 2002 ha det vi i dag kjenner som "truetones". :wee: )

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

Neimen stakkars lille Jamba, tjener dere ikke penger på driten deres lengre? :(

 

Haha, ja sånn kan det gå, og herregud som de fortjener det. Hvem vil vel ha 20 sekunder av en sang og betale tre-fire ganger mer for den enn å kjøpe hele? Hvem vil ha dårlige javaspill, og hvem vil ha stygge bilder og animasjoner justert ned til mobilskjermoppløsning når man kan gjøre det bedre og gratis selv?

Lenke til kommentar

Endelig, det har jeg venta lenge på, hater de reklamene som har kommet på tv2 og tvNorge for tiden.

Hvem pokker trenger lyden til en skrikende baby egentlig, eller for den slags skyld en peis?

Se på meg, det er så romantisk med en liten "levende" flamme på mobilen.

Endret av Kaffeleif
Lenke til kommentar
Endelig, det har jeg venta lenge på, hater de reklamene som har kommet på tv2 og tvNorge for tiden.

Hvem pokker trenger lyden til en skrikende baby egentlig, eller for den slags skyld en peis?

Se på meg, det er så romantisk med en liten "levende" flamme på mobilen.

Enig, mer romantisk å tenne lighteren....

 

 

Håper det går råkt at helvette med jamba,mamba og alle de andre, så vi slipper de forbanna tv-reklamene...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...