Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man skrive meldinger og ringe med å bare bruke skjermen?fin mobil. Men hadde ikke bytta den ut mot min LG KU990 ;)

 

Er du veldig fornøyd med din KU990? Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe den eller KF700, tenker mest på sms-skriving, om den duger når man kun har berøringsskjerm? :)

Lenke til kommentar
Kan man skrive meldinger og ringe med å bare bruke skjermen?fin mobil. Men hadde ikke bytta den ut mot min LG KU990 ;)

 

Er du veldig fornøyd med din KU990? Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe den eller KF700, tenker mest på sms-skriving, om den duger når man kun har berøringsskjerm? :)

Ja jeg syntes det fungerer veldig bra å skrive meldinger,man kan jo velge mellom qwerty tastatur,tastatur og håndskriftskjerm.Bruker nok mest tastaturet(som nesten fungerer like bra som en vanlig telefon med taster etter trening) og Qwerty tastaturet som også krever øving,men fungerer bra etterhvert.smart er det også at det er en vibrering i telefonen når du trykker på et punkt på skjermen slik at man kjenner at man har trykket.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...