Gå til innhold

Toppgrafikk for proffe bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir nok neppe en lettvekter. Men dagens Dell M6300 med 1600M kortet eller Dell M90 med 3500M kortet er jo ikke så små nå heller. Tviler på at vekten vil øke så veldig mye ;)

 

Men klart, hadde ikke gjort noe om de klarte å få disse ytelsene i en bærbar og ikke bare i en slepbar versjon. Men til sitt bruk fungerer de greit.

 

Blir det nok en av disse så for som mulig.... har som sagt ventet lenge på en oppgradering fra min gamle M70 med quadro 1500M kortet.

Lenke til kommentar
70 Watt! :ohmy:

 

Til sammenligning blir de nye ekstrem-variantene av CPU-er til bærbare på hele 44 Watt.

 

Kan man kjøre disse i SLI? 170 Watt + CPU for å få en skikkelig batteridrevet hårføner ut av det?

Bråkete iMac-lignende maskin med innebygd UPS, mener du?

 

det er en skrivefeil i introteksten til denne artikkelen.

 

Nvidias hittil krafitgste grafikkløsning

--

Jeg måtte faktisk lese det der 6 - 7 ganger før jeg så feilen :O.
Lenke til kommentar
en kompis av meg kjøpte en 8710w for tre måneder siden, dette er vel ikke akkurat en nyhet?

 

Ja men neppe med dette kortet..... På samme måte som Dell M6300 har vært på markede lenge, men med svakere cpu.

 

Ah, det var 1600 han hadde i sin ... Resten var nok likt. 1600 er ganske bra det også, men ikke i nærheten av 3600 nei. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei ja..

 

Jeg tenkte bare å si ifra at enn kan RINGE Dell og bestille en M6300 med QUADRO 3600M nå om du vil, det kommer som nevnt ikke opp som et valg på DELLS nettsider..

men jeg bestilte en M6300 med det kortet idag pluss at jeg la tilen 200GB 7200rpm :cool: disk.. som heller ikke står på de norske DELL sidene..

 

Men du finner dette på DELLs USA sider.. Så det er bare å ringe Salg å spør hva de kan gjøre.. :thumbup:

 

Christian

Lenke til kommentar
Hei ja..

 

Jeg tenkte bare å si ifra at enn kan RINGE Dell og bestille en M6300 med QUADRO 3600M nå om du vil, det kommer som nevnt ikke opp som et valg på DELLS nettsider..

men jeg bestilte en M6300 med det kortet idag pluss at jeg la tilen 200GB 7200rpm :cool: disk.. som heller ikke står på de norske DELL sidene..

 

Men du finner dette på DELLs USA sider.. Så det er bare å ringe Salg å spør hva de kan gjøre.. :thumbup:

 

Christian

Jeg driver selv og ser på den samme maskinen til bruk med Pro/ENGINEER WF 4.

 

Vet du hvor lang bestillingstid det er på maskinen og hvor mye må du ut med?

 

Jeg har lett for å finne tester av Pro/ENGINEER på QUADRO 3600M men har fremdeles ikke funnet noe. Trolig fordi QUADRO 3600M ikke har blitt testet av noen. :)

Hvis noen sitter inne med informasjon rundt temaet er jeg svært interessert.

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar
Hei ja..

 

Jeg tenkte bare å si ifra at enn kan RINGE Dell og bestille en M6300 med QUADRO 3600M nå om du vil, det kommer som nevnt ikke opp som et valg på DELLS nettsider..

men jeg bestilte en M6300 med det kortet idag pluss at jeg la tilen 200GB 7200rpm :cool: disk.. som heller ikke står på de norske DELL sidene..

 

Men du finner dette på DELLs USA sider.. Så det er bare å ringe Salg å spør hva de kan gjøre.. :thumbup:

 

Christian

 

Takker, det var gode nyheter. Ser at USA kan man også få 4GB ram så da skal jeg kontakte Dell på mandag og høre hva de kan fikse. Den gamle maskinen min kneler hele tiden :(

 

Fikk du noe hint om leveringstiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...