Gå til innhold

Har du fått med deg at forumet snart skal oppgraderes?
Se vår siste utviklingsdagbok her: Utviklingsdagbok #3 - Mer om aktivitetsstrøm og kalenderarrangement

Foto

Detaljer om Aliens-spill

30 svar i denne tråden

#1 Joachim_F

Joachim_F

Bruker

• Medlemmer
  • 11 500 innlegg
  •   16. oktober 2002

Skrevet 22. februar 2008 - 11:40

Sega har gitt ut de første detaljene om Aliens-spillet som er under utvikling hos Gearbox.
Les mer
  • 0

#2 AvidGamer

AvidGamer

Bruker

• Medlemmer
  • 7 911 innlegg
  •   23. september 2007

Skrevet 22. februar 2008 - 11:55

Jeg håper at den holder stemmningen som AvP2 hadde da du spilte Solder. Den bevegelses lyden var pokker så nervepirrende!
  • 0
Beklager for skrive- og grammatikk feil, norsk er ikke mitt morsmål.

#3 Parson

Parson

Bruker

• Medlemmer
  • 162 innlegg
  •   29. mars 2003

Skrevet 22. februar 2008 - 12:21

Håper spillet inneholder Facehuggers.
  • 0

"I still feel like I gotta prove something. There are a lot of people hoping I fail.
But I like that. I need to be hated."

Howard Stern quote

#4 medlem-105082

medlem-105082

Bruker

• Medlemmer
  • 9 373 innlegg
  •   28. juli 2006

Skrevet 22. februar 2008 - 12:56

Når det er GearBox som står bak, så vet jeg dette blir bra. De lager utrolig gode spill, og jeg er stoler på de denne gangen også.
  • 0

#5 Tomtruck

Tomtruck

Bruker

• Medlemmer
  • 1 354 innlegg
  •   20. desember 2006

Skrevet 22. februar 2008 - 13:23

Gode nyheter :thumbup: Tror på en uhyggelig spennende opplevelse. Bare å høre lyden av noe som nærmer seg på motion trakckern gir meg gåsehud :scared:
  • 0

#6 Halvt horn ost skinka piffi varmt

Halvt horn ost skinka piffi varmt

Bruker

• Medlemmer
  • 6 002 innlegg
  •   12. januar 2005

Skrevet 22. februar 2008 - 14:17

Dette lyder svært lovende...

Dette innlegget har blitt redigert av heanwi: 22. februar 2008 - 14:18

• 0
Livet er som en skål med kyllinglepper;
betal på vei ut.

#7 MrVilla

MrVilla

Bruker

• Medlemmer
  • 2 535 innlegg
  •   27. desember 2001

Skrevet 22. februar 2008 - 14:36

Med co-op mode for opptil 4 spillere! Kan det bli bedre?:)

Dersom dem får til dette skikkelig så ser jeg frem til noen skikkleig nervepirrende timer foren PC-en med kompisene:)

Tror nok dem får til stemningen også, bare dem ikke lager et nytt doom3 der man må springe rundt med lommelykt hele tiden. Det ble jeg så lei av at jeg droppa hele spillet.
  • 0

#8 BåGan

BåGan

Bruker

• Medlemmer
  • 597 innlegg
  •   9. oktober 2004

Skrevet 22. februar 2008 - 15:06

Postet bilde

:D!
  • 0

#9 [-GoMp-]

[-GoMp-]

Bruker

• Medlemmer
  • 1 983 innlegg
  •   11. april 2003

Skrevet 22. februar 2008 - 15:52

Har hatt signaturen min i flere år nå - levd i håpet...

endeliig...YES! ^^

Gleder meg så sinnsykt...
For min del overgår forventingen Geras 2, FAble 2 osv.. Håper dette som nevnt tidligere her er minst like nervepirrende som AVP2
  • 0
Have a nice day

#10 JulianR

JulianR

Bruker

• Medlemmer
  • 933 innlegg
  •   3. januar 2005

Skrevet 22. februar 2008 - 16:05

Håper dette blir bra, og ikke minst skummelt som fy. Savner skumle spill om dagen.
  • 0

#11 FranzJeger

FranzJeger

Bruker

• Medlemmer
  • 119 innlegg
  •   29. oktober 2007

Skrevet 22. februar 2008 - 18:18

Prøvde AVP2 her om dagen med lys skrudd av og sourround på fullt, Å herregud holdt på og drite på meg... Selv om spillet er gammelt og har litt crappy grafikk er atmosfæren i spille helt utrolig. Håper de kan få til en relativ god story og få til den gode stemningen som AVP2 har.

Dette innlegget har blitt redigert av FranzJeger: 22. februar 2008 - 18:19

• 0

#12 Tiltman

Tiltman

Bruker

• Medlemmer
  • 9 486 innlegg
  •   26. januar 2004

Skrevet 22. februar 2008 - 22:48

Aaaahhh, minner !

Som tidlig tenåring så jeg og noen kamerater Alien på VHS like etter den kom. Slo av lyset og satt pent i sofa'n med brus på bordet. Ikke en sjel sa et ord, helt stive av skrekk hele gjengen. Så, midt under en gå-og-let-etter-beistet sekvens hoppa katta i huset opp på stuebordet rett foran oss... reaksjonen fra oss allerede vettskremte var uten sidestykke.
Ingen opplevelse jeg har hatt siden har vært i nærheten.

Nåvel, håper dem lager detta bra, alle muligheter for å skape omgivelser som vil trollbinde oss.
  • 0
So many mouths to feed on the farm, Sonny was the second to the last one born.
His mamma ran away and his daddy beat him bad, and he grew up wild- good love he never had.

#13 MaxXRebo

MaxXRebo

Bruker

• Medlemmer
  • 424 innlegg
  •   5. november 2004

Skrevet 22. februar 2008 - 22:52

Postet bilde

:D!

It's the revenge of the face hugging vagina!
  • 0
You can only get smarter, by playing a smarter opponent

#14 Unlimited LTD

Unlimited LTD

Bruker

• Medlemmer
  • 2 543 innlegg
  •   7. mars 2006

Skrevet 23. februar 2008 - 01:16

Hm.. Det blir feil...

Postet bilde
  • 0

#15 Gutmongler

Gutmongler

Bruker

• Medlemmer
  • 127 innlegg
  •   5. mars 2007

Skrevet 23. februar 2008 - 03:45

Så ikke bare får vi endelig et spill utelukkende basert på Alien-universet, som for øyeblikket ser fordømt bra ut (utfra noen screenshot-scans og det faktum at det er Gearbox som jobber med det, som har lang erfaring med FPS-sjangeren og gjort en fabelaktig jobb så langt), men de slenger også med en co-op mode. Det er rett og slett noe av det mest fantastiske jeg har hørt på lang tid, og for min del gikk forventningene i taket nå. Håper virkelig Gearbox klarer å levere varene som de har gjort de siste årene, og gi Alien-franchisen det løftet det så inderlig fortjener.
  • 0
"Var vel ingen borg i det aller første mario spillet på Nintendo etter det jeg kan huske." -Vrengtpolvott

"Kommer att på samma stælle, bære ringer og ringer ruint." -Wilhelm Tyskeberget

#16 [-GoMp-]

[-GoMp-]

Bruker

• Medlemmer
  • 1 983 innlegg
  •   11. april 2003

Skrevet 23. februar 2008 - 11:28

Aaaahhh, minner !

Som tidlig tenåring så jeg og noen kamerater Alien på VHS like etter den kom. Slo av lyset og satt pent i sofa'n med brus på bordet. Ikke en sjel sa et ord, helt stive av skrekk hele gjengen. Så, midt under en gå-og-let-etter-beistet sekvens hoppa katta i huset opp på stuebordet rett foran oss... reaksjonen fra oss allerede vettskremte var uten sidestykke.

Hehe! Ikke si at katten her Jonesy, tilfeldigvis ^^ ? :-O)

Nå aner ikke jeg hvilken spillmotor de bruker (dukker vel opp info etter hvert), men det burde da ikke være det største problemet å få Aliens til å se "shiny" og ekte ut, samtidig som at man får se litt sikling på nært hold? =)
oo...grøss! ^^
  • 0
Have a nice day

#17 Tiltman

Tiltman

Bruker

• Medlemmer
  • 9 486 innlegg
  •   26. januar 2004

Skrevet 23. februar 2008 - 12:54

Aaaahhh, minner !

Hehe! Ikke si at katten her Jonesy, tilfeldigvis ^^ ? :-O)

:)Nei, men den burde kanskje ha blitt omdøpt etter den episoden. Jeg hadde et anstrengt forhold til dyret ei lang tid etterpå.

Nå aner ikke jeg hvilken spillmotor de bruker (dukker vel opp info etter hvert), men det burde da ikke være det største problemet å få Aliens til å se "shiny" og ekte ut, samtidig som at man får se litt sikling på nært hold? =)
oo...grøss! ^^

Jeg er litt skeptisk pga uttrykket FPS om dette spillet. Greit med FP, men håper det blir lite S. Alien (aldeles fantastisk film) som spill fortjener først og fremst en stemning av klaustrofobi og uhygge ikke skyting i tide og utide. Jeg vil helst ha ett veldig smart beist å kjempe mot og ikke tohundreogørtåførti raske idiot aliens.
  • 0
So many mouths to feed on the farm, Sonny was the second to the last one born.
His mamma ran away and his daddy beat him bad, and he grew up wild- good love he never had.

#18 rhym

rhym

Bruker

• Medlemmer
  • 217 innlegg
  •   22. juli 2007

Skrevet 23. februar 2008 - 17:21

Håper bare PC versjonen får co-op også. Men AvP ble nå offisielt konsollifisert så tviler på hvor bra det blir uansett :/
  • 0

#19 Nvidia_boy

Nvidia_boy

Bruker

• Medlemmer
  • 212 innlegg
  •   25. februar 2004

Skrevet 23. februar 2008 - 23:46

Dette blir nok brae greier! Husker AvP og marines *grøss*. Ein setting eg virkelig hadde likt i et sånt spill hadde vært ein åpen base der man skal overleve i nokken dager (litt dead rising setting), bare d e to-tre smarte aliens til stede som vil vandre tilfeldig og etter dine og lagkameratene sine handlinger.
  • 0

#20 Nacky

Nacky

Bruker

• Medlemmer
  • 235 innlegg
  •   10. april 2007

Skrevet 24. februar 2008 - 01:55

Kan vel ikke sie noe annet enn at jeg gleder meg :D
  • 0
It's not your life and actions that tells people who you are...
It's the game wich defines you..

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere