Gå til innhold

Portal 2 bekreftet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som forventa, likevel ein gledelig nyheit, Portal noko av det mest innovative og forfriskande eg har spelt på lang lang tid. Artig at Still Alive kjem på Rock Band, for min del skulle eg gjerne sett det på GH og, låta er jo fabelaktig. :D

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Som forventa, likevel ein gledelig nyheit, Portal noko av det mest innovative og forfriskande eg har spelt på lang lang tid. Artig at Still Alive kjem på Rock Band, for min del skulle eg gjerne sett det på GH og, låta er jo fabelaktig. :D

 

Jeg er så ytterst enig, jeg er lang fra den som spiller ofte, men første gang jeg spilte portal endte det med at jeg spilte det flere timer i strekk...

Spillet er jo ytterst genialt! :D

Lenke til kommentar
Flere enn meg som fikk kakeoppskrift av GLaDOS? :p

 

Jeg også fikk, men med tanke på hva GLaDOS faktisk gjorde, så tror jeg ikke jeg tør lage den (les: få noen til å lage den til meg), og i alle fall ikke spise den!

 

Supert med mer Portal! Håper bare det kommer i løpet av dette hundreåret.

Lenke til kommentar

Kult!

 

Men det tar sikkert år og dag (før man legger til Valve-tid) før det blir sluppet, jeg regner med at det blir laget en pakke lik The orange Box med Half-Life 2 episode 3 og Portal 2. Og sikkert en saftig update til Team fortress 2 i samme slengen, da har de nok frigjort Medic-achievements innen den tid og da lanserer de neste klasses oppgradering kanskje?

Lenke til kommentar

Særdeles gledelig! Har ikke fått spilt stort av Portal selv, men det står fortsatt for meg som en av de spillene jeg må få sjekket ut snart, og å vite at det er enda mer i vente gjør ikke saken verre. Er dog litt skeptisk til å ha låta i Rock Band; vel er det ei trivelig låt, men blir den egentlig noe gøy å spille?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...