Gå til innhold

Wii Fit i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dette kommer skal jeg ha meg en Wii, med ekstra kontroll, Super Mario Galaxy, Zelda: Twillight Princess, og Wii Fit. Det kommer til å bli rått. Spesielt vil jeg ha Wii Fit da det muligvis kan gi en god inndendørs trening. Bergen er ikke akkurat stedet for joggeturer to ganger i uken. Det regner jo bestandig. Så dette er et "spill" jeg kommer til å ta godt imot. Så sant det fungerer da.

Lenke til kommentar

Etter det jeg har sett er eyetoy kinetic bedre når det gjelder trening. Det eneste er at kameraet sliter med skygger, riktig lys og riktig plassering. Det er også for lite plass som oftest. Jeg holdt på med det spillet en del, men jeg gav til slutt opp siden det ble for irriterende når jeg klarte noen ting for lett og tapte andre ting pga dårlig kamera.

 

Blir nok muligens kjøp dette, dette ser mer gjennomført ut ihvertfall.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Er ikke det noe yoga greier?

 

 

Jeg har Wii Fit, og må si at det ruler. Det stinker rektignok svette lang vei hver gang noen prøver det, men det er ganske morro og holde på med.

Først så får du vite din BMI, og om du er spinkel, overvektig eller atletisk (og alt i mellom) den er ikke særlig nøyaktig da, så ta det med en klype salt^^

Så velger du en intruktør, også hva slags trening du liker best (styrke, kondisjon, aerobik o.s.v) og du er i gang!

 

Anbefales, lykke til alle som vil prøve det. Husk luktfjerner og lukkede gardiner.

Endret av Sio
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det er opp til deg selv ;) Dette step greiene og yogaen kan dra seg, men Wiien kan faktisk tvinge deg til 40 armhevinger med vridninger på et strek også spørre deg freidig om du vil prøve igjen. Da blir de fleste svette ;) Jeg blir ivertfall utslitt, men har ikke brukt Wiifit på en stund nå PGA fint vær ja, tenk deg og trene inne i 20+

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...