Gå til innhold

Anmeldelse av Devil May Cry 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter stortrives med å spille på "devil hunter" og så langt er vanskelighetsgraden akkurat passe :) (Du lærer at alle fiender har et svakt punkt) At det blir ensformig er jeg enig i, men det er et hack-and-slash spill jeg kjøpte, og et hack-and-slash spill ble levert til meg av han karen med litt rar frisyre bak disken. Jeg må si, jeg trives! Anbefaler et kjøp for de som lurer skal jeg/skal jeg ikke.

Lenke til kommentar

Har spilt dette en del selv, og du virker forbausende negativ i omtalen din, Mr. Furevik. Helt sikker på at du gikk løs på DMC4 med blanke ark?

 

Synes, som posteren over meg, at spillet er meget godt, til tross for at det er repetisjon for alle penga. For ikke å snakke om det grafiske. De peneste omgivelsene på 360en til dags dato? Skal vi ikke se bort i fra. Etter hva jeg har spilt så ville jeg nok falt ned på en åtter, så er vel i utgangspunktet ikke helt uenig med deg, synes bare omtalen var ekstremt negativt formulert.

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke spilt igjennom nok av DMC4 til å kunne gi noen dom enda,

men det virker ihvertfall lovende nok.

 

Likte det første møtet med Berial

- både hvordan han ser ut og måten Nero slåss mot han.

 

Ser frem til flere møter med han -

både på senere brett samt etterpå på høyere vanskelighetsgrader.

Lenke til kommentar
Fikk det dagen før release, men har ikke kommet gjennom det enda. Har faktisk ikke spilt det på flere dager. GUD så gjedelig det var å begynne å traske gjennom AKKURAT de samme miljøene om og om igjen. Spesielt den jævla skogen!

 

Hehe tips hvis du skal begynne med backtracking, kjøp speed :) Det er din absolutt beste venn når tusler rundt i skogen og skal kjøre gjennom baner for flere "proud souls".

Lenke til kommentar

Har ikke spilt noen av de tidligere spillene i serien, og demoen ga ikke akkurat mersmak. Blir nok definitivt ikke noe spillkjøp for min del, men artig å lese om det likevel. Fin anmeldelse, som jeg i alle fall mener var objektiv nok. Bommet når jeg skulle gjette karakter(alltid like artig), da jeg hadde trua på 6/10 etter å ha lest igjennom anmeldelsen. ;)

Lenke til kommentar

Er forsåvidt enig med anmeldelsen, men føler at du overdrev litt angående repetiviteten og Nero. Det var litt kjedelig når man gikk igjennom skogen som Dante, men etter det gikk interresse-nivået rett til topps igjen. Men Capcom burde i det minste ha forandret litt mer på stedene når man går igjennom som Dante.

 

Og hvorfor fremstiller du Nero som en overfølsom. Han er jo temmelig rappkjeftet han og ovenfor fiendene sine, det er bare at han tar kampene mer særiøst enn Dante.

 

Selv ville jeg ha gitt spillet 8-9/10.

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med annmelder altså, det er et gøyt hack n slash spill, og det er utrolig gøy å svinge seg rundt fiender med armen til Nero. Historien i seg selv er jo ikke noe bra, men på grunn av gode filmsekvenser finner jeg meg selv ganske så engasjert- Og boss fightene er noe av det morsomste jeg har vært med på på lenge.

 

Som annmelder sa så er det en ting som irriterer så grenseløst, når du må begynne å spille som Dante. For all del han er en kul karakter, men det er jo helt poengløst å traske tilbake til byen og måtte sloss mot de samme fiendene om igjen. Fiendene virker som de er laget for Nero og armen hannes og når man da må løpe rundt som Dante er det hele litt tafatt. De kunne gått laget en skikkelig sluttfight som nero og bare kuttet spillet der.

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar
7/10 er akseptabelt nok for meg, bare at jeg skal ha det til min data, og ikke til en 360 eller PS3. Hack'n Slash spill er det jeg virkelig nyter. Har aldri brydd meg så mye om repetisjon at det gjør noe heller.

 

Kan tenke meg hvorfor..

Kan ikke si att det er bedre styring til pc enn å bruke håndkontroll

Men viss du har håndkontroll til pc da eier det sykt!

 

Til nå så ville jeg gitt det 9 fordi rett og slett jeg er fan av den serien og storkoser meg skikkeligt! Gleder meg til å spille som Dante :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

For meg så var ikke kameravinkelen noe problem. Jeg synes også det at Nero blir framstilt som en "tragisk" person i anmeldelsen blir feil. Han er jo rappkjeftet til tusen når du kommer til bossene han. Selv likte jeg Nero bedre enn Dante siden Nero virker som en litt mer seriøs og gjennomtenkt karakter. Mens noen av komentarene til Dante høres ut som de er tatt rett ut fra en B film fra Hollywood. Men dette er da min egen mening.

 

Karakter: 8,5/10. Litt trekk for at de ikke har gjort litt mer jobb når du begynner å spille som Dante.

Lenke til kommentar

"Om du berre er på jakt etter eit underhaldande actionspel, finn du akkurat det du er på jakt etter her, sjølv om det finnest betre alternativ der ute. "

 

Jeg har ikke prøvd så mange hackNslash spill, men hvilke spill er det du sikter til? Lurer siden jeg likte DMC4 og gav mersmak for den type spill

Lenke til kommentar

DMC 4 er et elendig spill. det er lineært, med ubeskrivelig KJEDELIG kontroll, og dårlige animasjoner. (måten han løper på minner om et PS1 spill).

 

 

Ninja Gaiden 1 på Xbox er et MYE MYE bedre spill.. Både i spillbarhet, historie, kameravinkler (ikke å skryte av), og til og med grafikk og utseende.

 

 

næææ gi meg heller Ninja Gaiden 2 som blir faen så fett! Sløser ikke et eneste sekund til på DMC4, som må være det kjedeligste som noen gang har sittet dvd-drevet til 360'n.

Lenke til kommentar
DMC 4 er et elendig spill. det er lineært, med ubeskrivelig KJEDELIG kontroll, og dårlige animasjoner. (måten han løper på minner om et PS1 spill).

 

 

Ninja Gaiden 1 på Xbox er et MYE MYE bedre spill.. Både i spillbarhet, historie, kameravinkler (ikke å skryte av), og til og med grafikk og utseende.

 

 

næææ gi meg heller Ninja Gaiden 2 som blir faen så fett! Sløser ikke et eneste sekund til på DMC4, som må være det kjedeligste som noen gang har sittet dvd-drevet til 360'n.

 

Kontrollen syns jeg er spot-on, og fighting-systemet er usannsynlig dypt hvis du våger å bruke noe annet enn yyyyyyyyy :) Eneste jeg kan si meg enig i er at en to tre ganger har kameravinklingen gjort at jeg har mistet noen poeng, men ikke noe som har fått meg til å rope ut at DMC4 er et elendig spill.

 

Har Ninja Gaiden på Xbox selv (Black edition eller noe sånt), og er enig det er foran DMC4 et par ganger når kommer til gameplaymessig, men også det var svært linært. NG2 tør jeg ikke uttale meg om, men så langt av videoer og intervjuer har sett, virker det som de har tatt vekk noe av det som gjorde enern så fantastisk. Vet ikke helt hvorfor jeg ikke får satt fingeren på det, men noe er det!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...