Gå til innhold

Demo: Avernum V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ooooo, gleder meg til å prøve spillet. Har ikke tid for øyeblikket, men neste mnd vil jeg kjøpe det.

Har fulgt Spiderwev Software helt siden det første Exile-spillet, og jeg elsker alt Jeff Vogel har laget.

 

Dette må også være en av de eneste spill-selskapene som gir ut spill til Mac først (stort sett).

Hvis dere ikke har prøvd Avernum-spillene før, bør dere laste ned demoen til Avernum 1. Nå har ikke jeg prøvd noen av demoene til Spiderweb siden Exile III, men hvis ingenting har forandret seg, så er de helt enorme.

 

Tror jeg satt i 30 timer med demoen til Exile III.

Lenke til kommentar

Det gleder meg å se at Gamer.no tar seg tid til å ihvertfall nevne dette spillet. Jeg må innrømme at jeg ikke engang hadde hørt om Spiderweb Software før jeg kjøpte meg en Mac til jul og snublet over demo´en til Geneforge 4 på Apple downloads.

 

I grunn kunne jeg ha ønsket meg litt mer fokus på, tja hva skal vi kalle det, "underground" spill. Trippel-A tittlene for mer enn nok oppmerksomhet uansett... Jeg forstår jo at det forventes at Gamer.no omtaler alle stortittlene, men likevel, mindre og uavhengige spillskapere står ofte for langt mer nyskapende og spennende tittler enn de store selskapene.

 

(Joda, jeg vet at "nyskapende" ikke akkurat er det mest beskrivende ordet for akkurat dette spillet, men når jeg først var i gang klarte jeg bare ikke å dy meg for å komme med en liten "rant"...)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...