Gå til innhold

– Latterlige saker fra Motorola


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da Amobil var på vei inn på Motorolas messeområde ble vi bryskt avvist av en stor vakt som neket oss adgang med mindre vi registrerte oss og ga Motorola informasjon om hvor vi kom fra og hva vi ville.
Leif.

 

Det er ikke akkurat et mangfold av mobilprodusenter i Europa idag (utsalget til norske butikker fra Nordens største mobilgrossist i forrige uke visste at nært 95 % av alle telefoner var fra enten Nokia, Sony Ericsson eller HTC), og det blir i hvert fall ikke bedre uten en produsent som Moto. :ermm:

Lenke til kommentar
Triste saker... :(

Her er jeg veldig uenig.

 

Nå er det noen år siden jeg selv jobbet i mobilbransjen, men alt Motorola har lansert og presset på folket har vært dårlige telefoner med forferdelig softwareløsninger. Når de i tillegg aldri har vært billige, har hatt dårlig kundeservice og generelt har vært langt bak andre produsenter teknologisk sier det seg selv at dette kom til å gå dårlig.

 

Teknologisk underernærte amerikanere syntes sikkert Motorola er kjempekult, men sånn er det altså ikke.

 

Sikkert dumt med tanke på konkurranse mellom produsenter og slikt, men da Motorola aldri har vært noen reell konkurrent i europa er det like greit.

Lenke til kommentar

Ser at Motorola ikke har forandret seg en døyt de siste åra ja.

Min første telefon var en motorola, en murstein sådan.

Da jeg bestemte meg for å prøve motorola igjen noen år senere, var grensesnittet uforandret.

Forferdelig upraktisk, lite gjennomtenkt og lite brukervennlig.

 

Motorola bør ta seg sammen og komme med noe revolusjonerende for at de ikke skal måtte gi seg for godt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...