Gå til innhold

Aerosmith blir gitarhelter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke veldig spennende å spille den nye Aerosmith låta, og det legger vel kanskje lista for det som skal komme. Hverken U2 eller Aerosmith er vel kjent som de råeste gitar banda.

Nei få sjanger og egne GH utgivelser, og styr unna melking av artister som strengt tatt var over og ut en gang midt på nittitallet.

Er nok mye penger å hente for Activisjon på at plateselskaper vil ha sine artister inn i et slikt konsept, så er redd dette bare er starten.

 

Hvem vet, kanskje er det neste GH Green Day eller noe slikt skvip...

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Og flere vil vel komme. Bør nevne at "Dream on" (fra Aerosmiths` første plate fra -73) er gratis på XBL ut dagen idag.

Noe som står i saken du nettopp kommenterte. :)

 

Haha, ser det nå. Følte vel bare at det måtte understrekes som bare f... En ACDC-pakke bør vel komme. Det vil jeg påstå er en av de ultimate.

Lenke til kommentar
Håper at det kommer en Red hot chili peppers. ;) Men tviler.

 

ACDC pakke hadde vært noe ja, de har ikke en eneste sang fra før av på GH.

 

Det er i utgangspunktet helt merkelig at de ikke er med i det hele tatt. Det jo perfekt. Det er vel uenigheter om rettigheter vil jeg tro. Eller kanskje ACDC ikke vil være med slik at det aldri vil skje. Jeg vet ikke hvor stor eierandel de har over sine egne låter.

Lenke til kommentar

Fra gamespot-intervju med Neversoft:

 

GS: What band represents the "holy grail" of the Guitar Hero franchise--the one act you'd stop at nothing to include? Will we finally see some of the most oft-requested acts (for example, Zeppelin, AC/DC) showing up in upcoming installments?

 

AF: Well, we had this idea for the end of Guitar Hero III where you play the Top Gun theme by Harold Faltermeyer over the credits. But we weren't able to clear the song...All kidding aside, first as a fan of the game and now as someone who has an opportunity to work on it, I'd love to see epic bands like Zeppelin and AC/DC in the game. And, there are also lots of other great acts that have yet to appear; bands like The Doors, Pink Floyd, The Eagles, the list goes on forever. I've got a feeling that you'll see some of those guys in the next game

 

The Doors hadde også vært konge. Og å dra Comfortably Numb-soloen hade jo være himmelsk.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
The Doors hadde også vært konge. Og å dra Comfortably Numb-soloen hade jo være himmelsk.

Det hadde det vært! En av mine all-time classics.

 

Eller hva med Jimi Hendrix's Little Wing? Personlig synes jeg Marius Müller sin versjon er bedre. Tender Surrender av Steve Vai? F*** det hadde vært rått det!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...