Gå til innhold

Foto

Blogg: Dinomassakre på fire hjul (PC)

13 svar i denne tråden

#1 Joachim_F

Joachim_F

Bruker

• Medlemmer
  • 11 497 innlegg
  •   16. oktober 2002

Skrevet 16. februar 2008 - 09:01

I Offroad Velociraptor Safari spiller du en dinosaur som bruker terrengkjøretøy for å drepe sine artsfrender.
Les mer
  • 0

#2 CurSe

CurSe

Bruker

• Medlemmer
  • 3 893 innlegg
  •   11. oktober 2002

Skrevet 16. februar 2008 - 09:07

Et lite øyeblikk trodde jeg at det var snakk om de dinosaurene som hadde diverse våpen montert på seg fra da jeg var liten, leketøy altså. Vet ikke om det er noen som husker de, men det ble ikke stort råere når man kombinerte dinosaurer og våpen i ung alder :wee:

Må teste det spillet i morgen, først sovetid, hørtes litt gøyalt ut.
  • 0

#3 Schjellin

Schjellin

Bruker

• Medlemmer
  • 4 341 innlegg
  •   22. november 2006

Skrevet 16. februar 2008 - 09:16

Dette må testes, så ganske så fett ut.
  • 0

#4 hobgoblin

hobgoblin

Bruker

• Medlemmer
  • 7 520 innlegg
  •   21. juli 2002

Skrevet 16. februar 2008 - 11:21

Et lite øyeblikk trodde jeg at det var snakk om de dinosaurene som hadde diverse våpen montert på seg fra da jeg var liten, leketøy altså. Vet ikke om det er noen som husker de, men det ble ikke stort råere når man kombinerte dinosaurer og våpen i ung alder :wee:

Må teste det spillet i morgen, først sovetid, hørtes litt gøyalt ut.

morsomt at du skulle nevne dem, for dem dukket opp i en kommentar på engadget akkurat nå. og ja, jeg husker dino riders ;)

http://www.engadget....-like-wooden-b/

http://arrrr.com/dinoriders.shtml

barn av 80-tallet er jeg nok, selv om jeg bare husker siste halvpart for å si det slik...

og spillet er forresten helt genialt :D

Dette innlegget har blitt redigert av hobgoblin: 16. februar 2008 - 11:22

• 0

#5 Zlatzman

Zlatzman

Bruker

• Medlemmer
  • 4 832 innlegg
  •   23. august 2003

Skrevet 16. februar 2008 - 12:43

Noen andre som har problemer med å spille dette? Kontrollene bruker omtrent 3 sekunder på å reagere her.
  • 0

#6 nerd-light

nerd-light

Bruker

• Medlemmer
  • 1 398 innlegg
  •   18. mars 2002

Skrevet 16. februar 2008 - 13:57

jepp i opera, men i IE fungerer det helt perfekt :)
  • 0

#7 tåa

tåa

Bruker

• Medlemmer
  • 1 132 innlegg
  •   16. februar 2003

Skrevet 16. februar 2008 - 14:02

Herregud, for en idé! :!:
  • 0

#8 Enceladus

Enceladus

Bruker

• Medlemmer
  • 5 698 innlegg
  •   3. september 2004

Skrevet 16. februar 2008 - 14:52

Haha! Det høres mistenkelig ut som Carmageddon bare med dinosuarer istedenfor Mennekser eller Zombier.

Carmageddon er foresten utrolig bra! 2ern er noe av det mest minneverdige jeg spilte som mindre. Er noe med det åpne gameplayet, utforskingen og den kreative og groteske gladvolden som er så fassinerendes og utrolig gøyalt.

Håper det kommer en ny versjon snart med oppdatert grafikk! :yes:

Bare så synd at det vil skape furore i samfunnet om noe slikt blir laget! Spes når det er mennesker du kjører istykker. Barn blir voldelige og får problmer sier de. Jeg spilte alskens voldelige spill som mindre og kaller meg selv passifist idag. Det er helt klart behov for flere spill som tøyer grenser.

Hvorfor kan gladvold være akseptert i filmmediet og ikke i spill? Hull i hodet spør du meg!

PS:
CurSe, det er lite som er så kult som kombinasjonen våpen OG dinosaurer når en er liten! Haha ;)
  • 0

#9 Halvt horn ost skinka piffi varmt

Halvt horn ost skinka piffi varmt

Bruker

• Medlemmer
  • 6 002 innlegg
  •   12. januar 2005

Skrevet 16. februar 2008 - 15:11

Det var som dere selv sa. Kjekt i noen få minutter, ble veldig fort lei.
  • 0
Livet er som en skål med kyllinglepper;
betal på vei ut.

#10 Garanti

Garanti

Bruker

• Medlemmer
  • 2 026 innlegg
  •   29. oktober 2006

Skrevet 16. februar 2008 - 16:48

(...)
Bare så synd at det vil skape furore i samfunnet om noe slikt blir laget! Spes når det er mennesker du kjører istykker. Barn blir voldelige og får problmer sier de. Jeg spilte alskens voldelige spill som mindre og kaller meg selv passifist idag. Det er helt klart behov for flere spill som tøyer grenser.

Hvorfor kan gladvold være akseptert i filmmediet og ikke i spill? Hull i hodet spør du meg!
(...)

Helt enig med deg, men jeg reagerer på utsagnet ditt om at det er behov for spill som tøyer grenser. F.eks. spillet Manhunt ble jo sensurert/forbudt i England og Tyskland, ser ikke behovet for flere spill av den sorten dersom det var det du mente. Gladvold er forsåvidt "gøy", men det treneger vel ikke å bli grovt.
  • 0

42
Ute på Jupiter – du verden – du kjenner oss, en fryktløs gjeng.

#11 Enceladus

Enceladus

Bruker

• Medlemmer
  • 5 698 innlegg
  •   3. september 2004

Skrevet 16. februar 2008 - 23:01

(...)

(...)

Helt enig med deg, men jeg reagerer på utsagnet ditt om at det er behov for spill som tøyer grenser. F.eks. spillet Manhunt ble jo sensurert/forbudt i England og Tyskland, ser ikke behovet for flere spill av den sorten dersom det var det du mente. Gladvold er forsåvidt "gøy", men det treneger vel ikke å bli grovt.

Spill som utelukket lages for voldens skyld ser jeg ikke poenget med, jeg mener at spillmediet bør bli mer åpent på en generell basis og virkelig tørre å vise litt blod og gørr eller nakenhet sålenge det er en mening i nettopp dette for å formidle et utrykk.

At grenser presses i spill er bra i en såpass ung industri som har behov for å utvikle seg. Slik var det med film og tv eller musikkbransjen, derfor ser jeg ingen grunn til at ikke bør skje med spillmediet.
  • 0

#12 akristina92

akristina92

Bruker

• Medlemmer
  • 4 893 innlegg
  •   17. desember 2003

Skrevet 17. februar 2008 - 16:57

Rått spill! :D

Gøy når en ikke har noe å gjøre på. Laga en video av to ganske så heldige "kills"!

http://uk.youtube.co...h?v=FZ1pgrNXvBE
  • 0
Tidligere kjent som Diskspace10GB
A pirate I was meant to be!

#13 Big Chris

Big Chris

Bruker

• Medlemmer
  • 13 innlegg
  •   2. mars 2008

Skrevet 4. mars 2008 - 00:13

Bahh!!!
99/100 orbs
Hvor er den siste???
  • 0
Definitions belong to the definers, not the defined

#14 Chris93

Chris93

Bruker

• Medlemmer
  • 3 129 innlegg
  •   22. mai 2008

Skrevet 14. november 2008 - 18:36

Haha! Digger dette spillet. Fett å dytte raptorene på transportørene mens du kjører på dem.
  • 0

0 bruker(e) leser denne tråden

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere