Gå til innhold

Oppdaterer XP via CD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

OS's Supported: Windows XP Home and Professional x32

 

NB. Windows XP x64 NOT supported

 

vi har autopatcher, og heise såvidt jeg vet. Mye bedre imo og de støtter "alle" M$ OS.

Lenke til kommentar

Det opplyses stadig om ulike løsninger til oppdatering av Windows XP på Hardware.no,

løsninger som ikke er standard Windows update tjeneste.

Det er fint at man har slike løsninger og muligheter.

-Men, det undrer meg at det alltid er snakk om tjenester til engelsk Win XP og ikke norsk.

 

Er det virkelig solgt så stor andel engelsk Win XP i Norge?

Jeg trodde lovlig solgte engelske Windows XP systemer/lisenser var i et meget lite mindretall her i landet?

 

Jeg kan jo tenke meg at engelsk versjon har dominert piratmarkedet.

Dette er bare et lite hjertesukk fra meg som har norsk Windows XP (og ekte lisens), som savner litt godnyheter til norsk utgave også :yes:

 

Ja, jeg vet at 64 bit Windows XP kun er på engelsk. Burde vel egentlig kjørt det på min nå snart 3 år gamle 64 bit AMD maskin....

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Er det virkelig solgt så stor andel engelsk Win XP i Norge?

Jeg trodde lovlig solgte engelske Windows XP systemer/lisenser var i et meget lite mindretall her i landet?

 

Jeg kjøper bestandig engelsk Windows. På denne måten får jeg service packs o.l. raskere.

Vet også om mange bedrifter (som regel internasjonale) som kun bruker engelsk programvare fordi det er standard.

 

Jeg tipper også at andelen av hw.no-lesere som bruker engelsk Windows er rimelig høy sammenlignet med resten av landet.

Lenke til kommentar

Ikke lenge siden hardware.no skrev om offline update ( http://www.hardware.no/artikler/programtip...ne_update/47645 ) og etter min mening er dette ett bedre program. Her kan du velge hvilket språk du vil ha, og hvilke OS/Office produkter du vil ha oppdateringer til, og så laster den ned og lager ISO image for deg.

 

Så det funker både på norsk og engelsk (og mange andre språk).

 

Du må heller ikke ha validert Windows versjonen for at denne skal funke...for de som ikke har helt rent mel i posen..

Lenke til kommentar
For de av oss som ikke har rent mel i påsan (jeg har f eks bare en lovlig lisens, men **host** 3 maskiner), vil vel ikke en automatisk tjeneste være noe gøy uansett, da den sikkert insisterer på å laste ned siste versjon av WGA. Den kan man jo velge å skippe om man benytter Windows Update.

Er jo ikke prat vem som har rent mel her.-

dette handler vel om en grei oppdatering av pc uten å trenge å gå om micsoft sine sider ver gang man re innstalerer en pc eller har måttet gjort store endringer i instalerte program slik at man må tilbakeføre ting etterpå.

Jøss virius spam å anet utyske kan være noen av grunna.

 

Lenke til kommentar
800mb cd ja... hvem har det liggende å slenge?

 

går det å mounte den i Daemon tool?

 

var det som var så genialt med det hele, men det var ikke så kult når jeg oppdaget at den ikke støttet XP x64 :hrm:

 

Den skal jo brennes på en DVD da.....

Endret av Jovi60
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...