Gå til innhold

Team Fortress-oppdatering i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
hvorfor skulle valve bry seg om dere , tf2 er best på pc, så først pc og deretter om noen måneder kan ps3 kanskje bli oppdatert hvis dem får tid :)

 

Er det mulig? Like før jeg forlater gamer.no for godt, makan til drittposting skal

man lete lenge etter. Hver eneste dag må jeg lese sånt drit.

TF2 er like gøy på 360 og ps3.

 

Edit: Gamespot gir f.eks PC-versjonen og 360-versjonen av The Orange Box samme score. 9.5

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
hvorfor skulle valve bry seg om dere , tf2 er best på pc, så først pc og deretter om noen måneder kan ps3 kanskje bli oppdatert hvis dem får tid :)

 

Er det mulig? Like før jeg forlater gamer.no for godt, makan til drittposting skal

man lete lenge etter. Hver eneste dag må jeg lese sånt drit.

TF2 er like gøy på 360 og ps3.

 

Edit: Gamespot gir f.eks PC-versjonen og 360-versjonen av The Orange Box samme score. 9.5

 

Jeg er enig i at det er en tåplig posting. Og valve burde støtte opp om alle kundene. Når det er sagt er det vel liten tvil om at PC-versjonen er bedre, om man ser objektivt på det, hyppigere updates, vesentlig bedre muligheter for modifikasjoner, fler kontrollmuligher, bedre grafikk osv.

 

AtW

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jeg merket aldri noen lagg.

Du må bare velge riktig server.

 

Utsagn som at det "saug" kan du spare meg for.

Det var ikke så bra som det kunne vært, men det er fikset.

Kost meg mange timer med det spillet :]

Lenke til kommentar

Vel, uansett, slutt å diskuter forskjellene her. Jeg gleder meg ihvertfall, faktisk også til denne såkalte grafikkopppussingen.

 

Men, jeg tror grunnen til at oppdateringene kommer på PC og ikke konsollene, er pga Steam, og at Steam er Valve's ansvar, men på konsoll er det noen andres ansvar (?)

Lenke til kommentar
Jeg merket aldri noen lagg.

Du må bare velge riktig server.

 

Utsagn som at det "saug" kan du spare meg for.

Det var ikke så bra som det kunne vært, men det er fikset.

Kost meg mange timer med det spillet :]

 

Åpne google og se på release av TF2 til xbox360 og store problemer med lagg.Hvis du hadde lest sikkelig så hadde du sitt at det var ved release det var snakk om.

Endret av JohndoeMAKT
fjernet ufin beskrivelse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Jeg merket aldri noen lagg.

Du må bare velge riktig server.

 

Utsagn som at det "saug" kan du spare meg for.

Det var ikke så bra som det kunne vært, men det er fikset.

Kost meg mange timer med det spillet :]

 

Åpne google og se på release av TF2 til xbox360 og store problemer med lagg.Hvis du hadde lest sikkelig så hadde du sitt at det var ved release det var snakk om.

 

Jeg hadde spillet en dag før release. Merket ingen lagg.

Kanskje fordi jeg sammen med mange svensker og nordmenn?

Hvis du hadde lest skikkelig så hadde du sett at jeg skrev "jeg merket ingen lagg.".

Endret av JohndoeMAKT
fjernet ufine utsagn
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...