Gå til innhold

Kulturo: Streiken er over!


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heroes, sesong to ble kuttet ned til 11 episoder istedet for 23 pga. streiken. Håper de nå kjører igang med sesong 3 litt kjapt.

Sesong 2 er da ikke ferdig.

Volume 3 er ferdig, og det er 2 volum per sesong.

 

De kommer til å fortsette med volum 4 nå, eller del 2 av sesong 2. Kall det hva du vil.

Lenke til kommentar
Heroes, sesong to ble kuttet ned til 11 episoder istedet for 23 pga. streiken. Håper de nå kjører igang med sesong 3 litt kjapt.

Sesong 2 er da ikke ferdig.

Volume 3 er ferdig, og det er 2 volum per sesong.

 

De kommer til å fortsette med volum 4 nå, eller del 2 av sesong 2. Kall det hva du vil.

 

Volume 3 startet i siste episode av sesong to. Den skulle egentlig fortsatt i sesong to, men vil bli vist i sesong tre i stedet pga. streiken.

 

Klippet fra Wikipedia.org:

 

"Season three- Volume three: "Villains"

 

"Villains" will begin during the 2008-2009 United States television season. "Villains" was originally supposed to be part of the second season, however the writer's strike caused the volume to be carried over to season three.

"

Lenke til kommentar
Heroes, sesong to ble kuttet ned til 11 episoder istedet for 23 pga. streiken. Håper de nå kjører igang med sesong 3 litt kjapt.

Sesong 2 er da ikke ferdig.

Volume 3 er ferdig, og det er 2 volum per sesong.

 

De kommer til å fortsette med volum 4 nå, eller del 2 av sesong 2. Kall det hva du vil.

Volume 3 startet i siste episode av sesong to. Den skulle egentlig fortsatt i sesong to, men vil bli vist i sesong tre i stedet pga. streiken."

Hmm, det synes jeg var ufattelig rart.

For i siste episode av sesong 1, helt på slutten, så får vi se litt av hva neste episode handler om, og da var jeg helt sikker på at det sto "Volume 3 - Generations". Jeg sjekket tilogmed igjen i går før jeg postet, for å vær sikker.

 

Men NÅ når jeg sjekker, så ser jeg at det står "Volume 2" ja..

Jaja, du hadde vist riktig likevel da.. ;)

 

Men så det blir altså ikke noen "part 2" av sesong 2?, de hopper bare rett på sesong 3. :hmm:

Er vel det samme hva de kaller det da, egentlig.

Lenke til kommentar
Men så det blir altså ikke noen "part 2" av sesong 2?, de hopper bare rett på sesong 3. :hmm:

Er vel det samme hva de kaller det da, egentlig.

 

Ser sånn ut, dessverre. Jeg er enig i at det spiller liten rolle hva de kaller det da. Jeg gleder meg bare til fortsettelsen, når den enn kommer, for dette er en kanonserie. De klarer liksom å toppe seg selv hver episode. Faren er at de når toppen til slutt..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...