Gå til innhold

Her er årets beste telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

W910i har både 3G og super-3G til kjapp surfing i mobilnettet. I trådløse soner kan du også bruke telefonen til å surfe gratis via Wi-Fi.

 

Kan dere flinke gutta i amobil fortelle meg hvor i all verden jeg finner wi-fi henn?

Takker for svar.

Forresten legg merke til detaljer om x1! den har da vell gps har den ikke?

 

 

 

Mvh 2mmen :)

Endret av 2mmen
Lenke til kommentar
Sony Ericssons W910i er ifølge GSM Association den beste mobiltelefonen du får kjøpt i år.

 

Les mer

 

Og dere som kun ga denne 4 i terningkast. Latterlig! Så viser det seg at dette er både årets musikktelefon og årets telefon. Kanskje dere burde samles på kammerset og diskutere hvordan dere tester mobiler her på amobil. :tease:

Lenke til kommentar
Og dere som kun ga denne 4 i terningkast. Latterlig! Så viser det seg at dette er både årets musikktelefon og årets telefon. Kanskje dere burde samles på kammerset og diskutere hvordan dere tester mobiler her på amobil. :tease:

 

Du glemte at den er årets WIFI telefon å :whistle:

 

Er vel heller GSM Association som bør samles på kammerset for en kraftig oppvask ;)

Endret av sony123
Lenke til kommentar
Og dere som kun ga denne 4 i terningkast. Latterlig! Så viser det seg at dette er både årets musikktelefon og årets telefon. Kanskje dere burde samles på kammerset og diskutere hvordan dere tester mobiler her på amobil. :tease:

 

Du glemte at den er årets WIFI telefon å :whistle:

 

Er vel heller GSM Association som bør samles på kammerset for en kraftig oppvask ;)

 

Er vel her på amobil den er årets WiFi-mobil :)

Men denne telefonen vinner da priser hele tiden, og den ble kåret til årets musikkmobil i Sverige, av Sveriges desidert største og mest seriøse fora for mobiltelefoner, så jeg holder på mitt ;) Amobil må ta seg en tur eller to på kammerset.

Lenke til kommentar
I trådløse soner kan du også bruke telefonen til å surfe gratis via Wi-Fi.
:!:

 

Og var W810 virkelig blant de nominerte for årets mobil 2007? Den kom i salg Q1 2006. ;)

 

Jeg sa det før kåringen og jeg sier det nå; kåringen gjør bransjen til latter.

 

Tror nok det er amobil som igjen gjør seg til latter. Var nok K810i som var med...

Lenke til kommentar
W910i har både 3G og super-3G til kjapp surfing i mobilnettet. I trådløse soner kan du også bruke telefonen til å surfe gratis via Wi-Fi.

 

Kan dere flinke gutta i amobil fortelle meg hvor i all verden jeg finner wi-fi henn?

Takker for svar.

 

Vi flinke "gutta" i Amobil kan fortelle deg at det var en skrivefeil og at W910i, som du påpeker, ikke har Wi-Fi. "Gutta" beklager også feilen og takker for tipset ;)

Endret av Crocie
Lenke til kommentar
Dessverre avdekket testen vår også at W910i ikke har spesielt god lyd, og at kameraet ikke er noe å skryte av.

:) Kjekk formulering. Det var vel heller det at anmeldelsen insisterte på at lyden ikke var fullt så bra som anmelderen forventet. Selv om lyden er akkurat like grei som på resten av SE- mobilene.

Lenke til kommentar

Noe som rimelig fort ødelegger lyden på SE mobiler med dagens kontakt, er at den ikke er optimal med tanke på skitt og korrosjon.

 

Jeg syntes mobilen hadde begredelig lyd her om dagen, noe jeg fant rart, siden den var bra ei uke tidligre. Men etter en liten runde med en nål/spiss gjenstand på kontakene, så var lyde tilbake med fullt trykk, og ikke minst, det var igjen forskjell på equalizeren når jeg hevet/senket bassen...

 

Så spes bassen lider hardt under lett korrosjon/skit på kontakene.

Lenke til kommentar
Og dere som kun ga denne 4 i terningkast. Latterlig! Så viser det seg at dette er både årets musikktelefon og årets telefon. Kanskje dere burde samles på kammerset og diskutere hvordan dere tester mobiler her på amobil. :tease:

Nokia 8800 ble også årets telefon noen år tilbake, synes å huske den fikk litt slakt av amobil.

 

Denne årlige prisutdelingen blir blant mobilentusiaster flest sett på som omtrent samme slaget som TV2 Hjelper Deg sine mobiltester..

Lenke til kommentar
Og dere som kun ga denne 4 i terningkast. Latterlig! Så viser det seg at dette er både årets musikktelefon og årets telefon. Kanskje dere burde samles på kammerset og diskutere hvordan dere tester mobiler her på amobil. :tease:

Nokia 8800 ble også årets telefon noen år tilbake, synes å huske den fikk litt slakt av amobil.

 

Denne årlige prisutdelingen blir blant mobilentusiaster flest sett på som omtrent samme slaget som TV2 Hjelper Deg sine mobiltester..

 

Tja, du husker nå alt du... :)

Men du skal ikke kimse av Tv2 sine tester. De utføres ofte av Din Side, som slett ikke er noen lettvekter angående tester av mobiltelefoner. Men W910i er jo også kåret til årets musikkmobil, så da er det vel nærliggende å tro at amobil bommer i sin vurdering. Det samme har skjedd før, og kommer til å skje igjen...

Lenke til kommentar

Poe, hvorfor leser du egentlig noe som helst på amobil i det hele tatt? Jeg ser stadig vekk at du kommer med nedlatende kommentarer om amobil, testene utført av amobil, og generelt om nokia. Men når det er noe angående Sony Ericsson får pipa en annen lyd...

 

Prøv å innse følgende:

W910 er en middels telefon, ikke noe mer. Lakken skaller av, den har virkelig kjipe taster og et middelmådig kamera. At den har en walkman logo i front og hspda gjør at den stakk av med seieren.

 

Det er jo helt klart at N95 burde fått tittelen "årets beste telefon"

Om vi ser helhetlig på det, så er det likevel ingen tvil om at N95 er en av de aller beste alt-i-ett-mobilene på markedet

 

Till today I have never had the courage to name any phone like the best one on the market with clear conscience. But Nokia N95 does deserve this label.

 

... as Nokia N95 will continue to be the best phone in the world for a while and will thus manage to easily maintain its price.

 

En vakker dag vil nesten alle mobiler ha finessene du idag får på N95, og det er bare å innrømme at de mange finessene har en magisk tiltrekningskraft på undertegnede.
Endret av Shhhh
Lenke til kommentar
Poe, hvorfor leser du egentlig noe som helst på amobil i det hele tatt? Jeg ser stadig vekk at du kommer med nedlatende kommentarer om amobil, testene utført av amobil, og generelt om nokia. Men når det er noe angående Sony Ericsson får pipa en annen lyd...

 

Prøv å innse følgende:

W910 er en middels telefon, ikke noe mer.

 

Tja, den vant vel fordi den var best ;) At N95 har flest funksjoner, er ikke det samme som at den er best. Det skjønner du vel? Og jeg har ingenting mot Nokia. Det jeg setter fingeren på er Amobils favorisering i nesten hver bidige test...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...