Gå til innhold

Sony Ericsson W980i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei iPlex!

 

Reagerte også på emnet i artikkelen..Sjølv om eg ofte registerer merkelige emne titler bruker eg skjelden å kommentere dei sjølv om eg ofte tenker mitt..Emne titler har ein tedens til ofte å bli litt vell tabloide.

 

Uten ønske å bli alt for pirkete så kunne ein vel alltids kunne annbefale denne mobilen til folk som ønsket å skifte mobil og som liker musikk om dei allerede har bestemt seg for å kjøpe ny mobil.Og heller annbefalt om å levere gammal mobil og mp3-spiller til fretex eller lignande selskaper eller til Mobil/elektronikk forretninger slik at ein får tatt hand om miljøgifter og resirkulert mobilene ;)

Lenke til kommentar
Nå finnes det enda flere gode grunner for å kaste mp3-spilleren på dynga.

 

 

Vi fikk dessverre ikke mulighet til å teste ut lydkvaliteten i W980i.

 

Merkelig at dere sier at man kan kaste mp3-spilleren på dynga når dere ikke har testet lyden i telefonen. Dere kan vel vente med å si det til dere har testet telefonen skikkelig?

Lenke til kommentar
Utseende ser hvert fall bedre ut enn Nokia sine nye modeller ;)

Tja, men legg merke til at når SE har sort pianolakk på sine mobiler, må man være meget obs på fingermerker, og man må kjøpe pusseklut. Når Nokia lanserer telefoner i sort pianolakk, er ikke fingermerker et tema...?

Denne modellen fanger nok en ny kjøpergruppe som vil ha klappmobil, uten pastellfarger og lysorgel. Man får inntrykk av at byggekvaliteten er på topp, og jeg synes det oser kvalitet av den.

Lenke til kommentar

Tror jeg vil beholde min mp3-spiller, mot det der. Min har tross alt bedre forsterker og komponenter enn den der, og jeg antar lyden er maange hakk over. Så hvorfor bytte i noe dårligere? Jaja, nok om det.

 

Er litt for stor og viser fett-flekkene alt for godt til at den ser bare brukt ut i 1 uke, og ikke 1 år.

Tviler ikke på den vil selge godt, men jeg ville ikke kjøpt den.

Sånn er den saken. :)

Lenke til kommentar
Woha! Bare jeg som synes denne virket veldig stor? :huh:

Om den hadde vært 15% mindre hadde den vært midt i blinken.

 

Og manglet det ikke noen ikoner på menyen eller skjønte ikke jeg

konseptet med den?

 

Jo, siden det bare var et demonstrasjonseksemplar så var telefonen "litt" ustabil og manglet som du påpeker flere av ikonene i hovedmenyen :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...