Gå til innhold

Anmeldelse av Penumbra: Black Plague (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres fint ut. Elsket Overture, og cliffhanger-slutten fikk meg til å tørste etter mer. Litt synd å høre at våpen er tatt helt vekk. Jeg er en av de få som faktisk syntes kampsystemet i Overture var helt greit. Det var litt vrient, men det gjorde det bare mer spennende når fienden kom sprintende mot meg i full fart, og jeg måtte time slagene perfekt, ellers kunne hele eksperimentet lett havne i søpla. Jeg fikk en deilig mestringsfølelse av å ta ut fiendene i Overture, i motsetning til stort sett alle andre actionspill.

 

Menmen. Håper virkelig Black Plague er bra. Gleder meg som fy. =)

Lenke til kommentar

jeg skal kjøpe dette til høsten... er typisk høste spill, alle skrekk spilla spiller jeg alltid på høsten ^^

Tradisjon ^^

 

Men ser ut til at de har greid en del disse i forhold til my andre mørke spill, der skygger og lys kontraster kan være i sterk fare for å forlate det vi kaller normalen...

 

Ulempen med slike spill er at mørke spill har en tendens til å kreve mye av maskina når lyse kommer :p også må man ikke minst ha en god skjerm med god svart farge, så er vell snart på tide å skifte min ja ;P

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Høres fint ut. Elsket Overture, og cliffhanger-slutten fikk meg til å tørste etter mer. Litt synd å høre at våpen er tatt helt vekk. Jeg er en av de få som faktisk syntes kampsystemet i Overture var helt greit. Det var litt vrient, men det gjorde det bare mer spennende når fienden kom sprintende mot meg i full fart, og jeg måtte time slagene perfekt, ellers kunne hele eksperimentet lett havne i søpla. Jeg fikk en deilig mestringsfølelse av å ta ut fiendene i Overture, i motsetning til stort sett alle andre actionspill.

 

Menmen. Håper virkelig Black Plague er bra. Gleder meg som fy. =)

 

Har du ikke prøvd ut demoen? Jeg synes det var helt fantastisk ekkel steming, og skal absolutt skaffes. Virkelig spill som får meg til å bli skikkelig skikkelig skremt.

Lenke til kommentar

@SkinnyT

Vær så snill kan du hjelpe meg bare med å gå ut av det første rommet!?

Får ikke åpne døren, får ikke skru av skruene på den metalplata...har plukket alt som kan plukkes...ingen vei ut...spilte i 1 time uten at jeg gikk ut av det første rommet! Skam, jeg vet...men får det ikke til! Hjelp meg!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...