Gå til innhold

Demo: Imperium Romanum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet lignet veldig på Caesar 3, men var langt på nær like bra. Kampsystemet var relativt håpløst, da man måtte trykke på hver enhet, så deploy-symbolet og deretter på bakken for å flytte dem. For ikke å snakke om at man kun kan flytte en tropp om gangen. Rett og slett for dårlig. Men selve bybyggingen var småartig, men langt på nær like omfattende som i Caesar 3. Ble litt for enkelt for min del. Alt i alt et spill jeg egentlig ikke har noen planer om å kjøpe. Men for all del, fullversjonen kan bli bedre enn demoen.

Lenke til kommentar

Neinei, dette ser jo høyst urealistisk og idiotisk ut. Kampsystemet er dumt og selve bygningsimulatoren ser ikke bra ut. Jeg tror de store masser er leie av urealistiske Age of Empires-bygningsimulatorer og vi trenger noe nytt nå. :D Litt mer som kanskje Stronghold som har tatt tak i dette bygningssystemet og benytter det veldig bra. :)

Lenke til kommentar

Pen grafikk, gøy en stund, men jeg føler at jeg har gjort alt sammen før. Spillet virker veldig lite innovativt. Det beste med det er kanskje at det er veldig fleksibelt rundt byggingen, dermed kan man lage nokså tøff by. Ellers så klarte jeg å bygge alle mulige slags rare bygninger og ressurser, men det virket ikke som dette hadde nevneverdig innvirkning på innbyggernes liv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...