Gå til innhold

Nokia slipper ny multimediemobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La ikke merke til tastene med en gang, men ser ut som at man ikke kan kjenne på hvilken tast man trykker på siden det ikke er en skille mellom dem på horisontal retning.

 

Og de andre knappene ser ut som berøringsfølsom?

 

Ser bra ut, men tror ikke det blir like funksjonell som med gode knapper.

Lenke til kommentar

Berøringsfølsomme taster har jo vært prøvd før, og jeg synes ikke de kan erstatte vanlige taster på noen tilfredstillende måte. Ellers har jo mobilen greit nok design, og features.

 

Litt OT: hvorfor er amobil nødt til å bruke uttrykkene 3G og Super-3G? Er det snakk om HSDPA/HSUPA, så vær så snill og skriv det i tillegg, så det går an å vite nøyaktig hva det dreier seg.

Lenke til kommentar
For noen taster!! Tastene gjør den fullstendig uaktuell for meg uansett hva den måtte ha å by på av funksjoner. Skandaløst at de kan lansere en telefon med så små og ekle taster.
Du har jo ikke prøvd den? Kan hende det funker.

Jeg har ikke prøvd den, men størrelsen og formen på knappene sier nok for min del. Jeg orket ikke en gang lese artikkelen når jeg så hvordan tastene så ut. Men det er lov å håpe at de bytter taster på den etter hvert.

Lenke til kommentar
Litt pirk: "Den er halvannen centimeter bred...". Bør vel rettes til 4,9 cm eller evt. 1,5 cm tykk ;)

 

hehe det stussa jeg også på. "Bred over skuldrene" får en litt annen betydning da..

 

Dette ser for første gang ut til å være den perfekte telefonen!

Og Nokia beviser enda en gang at det er RÅ på design. Alle til SE ser så tekno og kantete og hakkete ut. Nokia kan dette. Heia Finland!!

 

Jeg har siklet på iphone, men nå har jeg skiftet TOTALT mening :D

 

Den var ikke mye finere enn N82, og den er ikke særlig fin. Men det er min mening da

Endret av moshpit
Lenke til kommentar
Jeg har ikke prøvd den, men størrelsen og formen på knappene sier nok for min del. Jeg orket ikke en gang lese artikkelen når jeg så hvordan tastene så ut. Men det er lov å håpe at de bytter taster på den etter hvert.

Her er det ikke måte på hvor fordomsfull man skal være. Man bør alltid prøve eller erfare noe før man uttaller seg bastant om det, spesielt når det gjelder taster. Mange taster opp gjennom tidene som har sett elendige ut og vært gode, og omvendt.

 

Tastene har fått gode ord i de fleste previews jeg har lest om mobilen.

 

De vil selvfølgelig ikke bytte taster på denne etter hvert.

Lenke til kommentar

Jeg vet der er fordomsfullt. Tastene ser direkte ubehagelige ut. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at de er behagelige. Vel, nå er smak og behag ganske subjektivt så jeg skal ikke si at den ikke passer for andre. Når de mot all forventning (fra min side) blir omtalt positivt så blir jeg overrasket. Jeg prøver gjerne å trykke litt på den når den kommer i butikkene og lar meg overbevise om jeg tar feil. I mellomtiden får jeg ty til ordspillet: Jeg tror det ikke før jeg får se det. (kjenne det)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...