Gå til innhold

To nye trykkfølsomme fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var wifi på se jeg savna så jeg kjøpte nokia e51 istede.. Trur jeg gjorde godt valg selvom se kom med g900 nå.. Trur ikke trykk f. Skjerm er noe får meg.. Eneste jeg savner på min e 51 er bedre kamera ikke noe jeg har behov for da men og støv og sprut sikker.. Bra at se begyner med det igjen.. Slutta jo med det når sony tok over.. Håper vi kan fortsette å se flere sånne telefoner fra se..

Lenke til kommentar
Kanskje greit å nevne at de ikke har vanlig AF, men noe SE kaller touch autofokus. Om jeg forstod rett bruker du ikke en egen tast til å ta bildet, men trykker rett på området i bildet du ønsker fokus på.

 

Utenom at G900 mangler EDGE har den vel alt jeg ser etter. Kanskje dette også er en feil? :innocent:

 

nope, gsmarena også har G-ene uten egde, og SE som gjorde det så bra på dem andre...

Lenke til kommentar

SE har utviklet mobilene sine veldig bra. G900 har er en slag alt-i-ett mobil. SE har endelig

lagd en smart-mobil med 5megapixler kamera, det jeg alltid har ønsket meg. :tease:

Jeg lurer på om G900 har støtte for micro sd kort, fordi jeg har 8gb micro sd minnekort og vil ikke kjøpe en ny :hmm:

Endret av ugur-alpay
Lenke til kommentar
Jeg lurer på om G900 har støtte for micro sd kort, fordi jeg har 8gb micro sd minnekort og vil ikke kjøpe en ny
Tviler. Ser ut til at K850i ble første og siste SE med microSD-støtte (X1i er laget av HTC så den er ikke en ordentlig SE-modell), og K850i har vel bare støtte for vanlige microSD-kort (over 2GB er microSDHC)?

 

Selv foretrekker jeg M2, men det hadde vært greit om man kunne velge mellom hastighet og mindre strømforbruk (M2) eller lav pris (microSD/microSDHC). Egentlig ganske genialt med dual-slot.

 

SE som gjorde det så bra på dem andre...
Typisk at den SE-modellen som frister mest er blant de eneste som mangler noe så enkelt som GSM850MHz og EDGE.

 

G900 skulle gjerne hatt dual minneslot, GSM850MHz, RM-sender, 3,5mm-minijack, microUSB og jog dial, men mangel på EDGE kan bli tungt å svelge da jeg bruker det hele tiden (EDGE knuser UMTS/HSPDA pga dekningen utenfor bykjernen og innendørs).

 

Teknologi: Firebånds GSM

...

Kamera: ... autofokus

Dette er da altså ikke riktig, og telefonen har som jeg har sagt tidligere ikke vanlig AF.

 

SEs presseside har endelig fått høyoppløste bilder av G900. :)

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
SE som gjorde det så bra på dem andre...
Typisk at den SE-modellen som frister mest er blant de eneste som mangler noe så enkelt som GSM850MHz og EDGE.

 

G900 skulle gjerne hatt dual minneslot, GSM850MHz, RM-sender, 3,5mm-minijack, microUSB og jog dial, men mangel på EDGE kan bli tungt å svelge da jeg bruker det hele tiden (EDGE knuser UMTS/HSPDA pga dekningen utenfor bykjernen og innendørs).

 

full pott på den. så lenge nettverka her i norge skal bruke så fordømt lang tid på å få ut god dekning på umts, langt mindre hs*pa, så er edge mye viktigere den 3g.

 

hvor ble det av ericssons høy-hastighets edge forresten?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...