Gå til innhold

Slipper Nokia E51 uten kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia har lansert en kameraløs utgave av den billige smarttelefonen E51.
Denne telefonen blir jo bare bedre og billigere.

 

E51 WCs plusser og "minuser":

+ Quad-band, EDGE, UMTS, HSPDA, WLAN

+ SymbianOS v9.1, S60 v3.1

+ Bluetooth v2.0, A2DP

+ 12mm tykk

- Mangler GPS

- Mangler kameraer

 

Og ønskelista mi har quad-band, EDGE, WLAN, SymbianOS, blåtann v2.0 med A2DP uten dårligere kameraer (enten eller!) og GPS i en tynn candybar-utforming.

 

Nesten så jeg skulle kjøpt en slik så jeg hadde en skikkelig telefon frem til SEs nesten UIQ-monster kommer. :p

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Har den orginale E51 med kamera. Aldri vært så fornøyd med en telefon før. Har hatt store symbian monstre som SX1 og p800 før. De ble alt for klumpete + dårlig batteritid til å være fullgode telefoner. K750i hadde jeg deretter, den var en bra telefon men var for lite avansert. E51 er en telefon midt mellom disse konseptene. Den har "alt" men likevel moderert sånn at den fungerer utmerket til sms og ringing som en telefon skal(og ofte ikke gjør på symbian monstre).

 

Batteritiden er også ganske så god, særlig når man slår av wlan og 3g og heller bruker det "on demand".

Lenke til kommentar

Noen som vet når den skal komme for salg?

 

Ser pressemeldingen hos Nokia sier den kommer i Q1.

 

Og der fikk Brightpoint en "E51 Steel" på lista (den lyse E51en med kamera heter "White Steel") som mangler kamera. Prisen er riktignok den samme som en vanlig E51, så det blir nok ikke 500kr spart på å velge en uten kamera.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...