Gå til innhold

Ta backup av mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke kikka så mye på disse artikklene før. skal jeg være ærlig så la jeg vel ikke merke til de føre de to forrige delene kom ut. men denne delen er interessant. (ble det rett stava?)

 

det jeg lurer på, vil jeg kunne ta backup av telefonlista på min nåværende 6288 og så overføre den i sin helhet til en 6500 slide som jeg skal bestille til uka?

 

grunnen til at jeg spør er fordi jeg bruker selve tlf minnet som lagring for nummer, fordi jeg har flere nummer på samme navn og derfor funker det dårlig å bruke simkortet som mellomlagring. da kommer nemlig ikke alt med.

Lenke til kommentar

Meget bra artikkel Marius. Men hva med å nevne endre tredjepartsprogrammer som for eksempel My phone explorer til Sony Ericsson?

 

har ikke kikka så mye på disse artikklene før. skal jeg være ærlig så la jeg vel ikke merke til de føre de to forrige delene kom ut. men denne delen er interessant. (ble det rett stava?)

 

det jeg lurer på, vil jeg kunne ta backup av telefonlista på min nåværende 6288 og så overføre den i sin helhet til en 6500 slide som jeg skal bestille til uka?

 

grunnen til at jeg spør er fordi jeg bruker selve tlf minnet som lagring for nummer, fordi jeg har flere nummer på samme navn og derfor funker det dårlig å bruke simkortet som mellomlagring. da kommer nemlig ikke alt med.

Det går helt fint med Nokia PC suite.

Lenke til kommentar

Velig greit å ha innholdet en annen plass, om noe skulle skje. Men en er da heller ikke garantert at ikke PC-en kræsjer.

Det er heller ikke dumt å formatere minnekortet en gang eller to. (kortet blir raskere etter formatering, hvis du har lagt til mye, for deretter slette det igjen, spesielt hvis dette gjentar seg. Blir merkbart treigere etterhvert som tiden går)

Da er det også viktig å ha en backup en plass til å legge alt inn igjen.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...