Gå til innhold

Rainbow Six forlater Vegas


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skytefest.. Der har vi problemet. Greit nok, skal innrømme det kan være kult å tømme et magasin eller 10 mot fiendene av og til. Men er det ikke andre enn meg som savner old school sniking og one shot one kill taktikken fra de gamle rainbow spillene. Husker fremdeles med glede båtbrettet og dambrettet fra orginale rainbow six. Rogue spear er imo fantastisk, både single og multi player. Oppdateringspakkene var heller ikke så ille, (en der du sloss i undergrunnen i london blant annet, husker ikke hva den heter.) Uansett. Mindre spray and pray, mer taktikk og sniking!

Lenke til kommentar

beste brettet er jo flyet i rouge spear,

 

MP5SD, 3 round burst. ta ut alle fiendene før de får skutt et eneste skudd, det var saker det.

 

gjemme seg bak tankbilen, bevege seg opp rampen, 3 round burst centermass på første karen, gå videre og ta neste og neste til du kommer til kompiten og tar siste man, ingen skudd bomber 100% nøyaktighet

Lenke til kommentar

Jeg tillater meg å leve i håpet om at Rainbow Six også forlater arkademodusen snart, slik at vi kan få noen som spill som er navnet verdig.

 

Men akk, nei...

 

Jeg er av de som syntes Vegas-biten var knall. Har egentlig aldri likt noen av spillene med Tom Clansey i navnet, men vegas var en fargerik skytefest jeg virkelig hadde det morsomt med.

 

Case & Point.

Lenke til kommentar

Endelig! Håper Ubisoft kan gå tilbake til Ravenshield, og eventuelt lage en toer, der man får med den gode gamle planleggings-delen, og realismen. Håper de vil velge denne veien, kansje en slags oppdatering på ravenshield. Det hadde vært saker, det.

Lenke til kommentar
Endelig! Håper Ubisoft kan gå tilbake til Ravenshield, og eventuelt lage en toer, der man får med den gode gamle planleggings-delen, og realismen. Håper de vil velge denne veien, kansje en slags oppdatering på ravenshield. Det hadde vært saker, det.

 

Selv om jeg er 110% enig er jeg også realist: dream on... det skjer ikke.

Lenke til kommentar

GRAW2 Sugde nå hvertfall hesteballer.Det var definetivt feil retning og gå hvertfall. Synes R6 Vegas var et veldig bra spill jeg. Likte ikke den dølle begynnelsen før man kom til Vegas,men etter det synes jeg det bare ble bedre og bedre.

 

Typisk at folk synes et spill fra før windows XP o.l er bedre en det nye. Nordmenn liker jo ingenting nytt da..

 

Vegas 2 kommer til og bli veldig populært,det er jeg sikker på.Om det blir slikt som 1 blir det et kjempebra spill. Mens hardcore R6 spillere vil whine like mye og gjerne mer denne gangen også..

 

Man har Splinter Cell serien til og snike seg rundt og ikke drepe noen!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...