Gå til innhold

Førsteinntrykk av Lost Odyssey


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser veldig lovende ut dette spillet. Bare synd det ikke kommer til ps3, da hadde de i det minste fått det inn på én disk.

 

skulle det vere noe `Ps3 er best` snakk?

 

å bytte disk er ingen problem... og viss folk ikkje kjøper det på grunn av det så er dem noen late jævler.

 

 

 

Gleder meg veldig til dette her! Ser ut til og kunne bli et stort spill :D

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg flirte i skjegget da jeg så klipp fra spillet hvor hovedpersonen står sammen med en annen på kanten av et stup og gjør triste bevegelser. Hvis dette blir noe annet en oversentimental emojapsetåreperse blir jeg overrasket.

 

EDIT: Kommer ikke dette til PS3 også, da?

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Ser veldig lovende ut dette spillet. Bare synd det ikke kommer til ps3, da hadde de i det minste fått det inn på én disk.

 

skulle det vere noe `Ps3 er best` snakk?

 

å bytte disk er ingen problem... og viss folk ikkje kjøper det på grunn av det så er dem noen late jævler.

 

 

 

Gleder meg veldig til dette her! Ser ut til og kunne bli et stort spill :D

Word.

Lenke til kommentar
Gametrailers.com har en review av spillet, men det vet kanskje de fleste allerede.

Det er flere amerikanske medier som har anmeldt dette, og flere europeiske følger sikkert etter i tiden fremover. Vår politikk er imidlertid å trykke anmeldelser tidligst en uke før butikkutgivelse, som i dette tilfelle er 29. februar :-)

Lenke til kommentar
Dette spillet virker som en innertier på hva jeg ser etter i spill. Virker lovende.

samme her.. For meg virker det som det er et klassisk FF-spill med annet navn. Spillet venter på meg på postkontoret. Skal hente det senere idag.

 

Bestilte spillet fra Playasia, og glemte selvfølgelig å skrive at de skulle merke det med $20.. 165kr i toll...

Lenke til kommentar

En av de bedre artiklene jeg har lest her på Gamer.no :)

Virkelig bra skrevet, herr Furevik!

 

Tror det blir Lost Odyssey på meg så snart jeg har penger til det.

Jeg liker Enchanted Arms og Blue Dragon veldig godt, så dette spillet vil nok falle i smak :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...