Gå til innhold

Full forvirring om Duke Nukem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Så konklusjonen er altså at "off the record" så har de ingen problemer med å ytre seg om når de tror spillet blir ferdig, problemet i dette tilfellet var altså at det havnet "on the record".

Lenke til kommentar
Det er no snart 11 år sidan dette spelet vart kunngjort. Er det verkeleg nokon som fortsatt går og ventar i spenning?

 

Kay

Selvsagt er det det.

 

Dear God, thank you for causing confusion about this game. I now come to you with a new request, please ensure that this game FAILS. Det hadde vært så konge oom det feiler, tenk så mange sure gamere som kommer til å spamme alle fora på nettet.

Folk kommer til å klage selv om det får 10/10...

Lenke til kommentar

@Hawkmoon, Vrengtpolvott, TCi

 

Sjølv slit eg litt med å kjenne den store spenninga for spelet som har blitt sjølve symbolet på vaporware. Det kan uansett ikkje vere sunt å halde pusten i 11 år.

 

 

Folk kommer til å klage selv om det får 10/10...

Der kan no vere gode grunnar til å klage sjølv om eit spel får 10/10.

 

Kay

Lenke til kommentar
Det er no snart 11 år sidan dette spelet vart kunngjort. Er det verkeleg nokon som fortsatt går og ventar i spenning?

 

Kay

 

Selvfølgelig er det det!

 

Quoted For Truth!

 

Spillet skal kjøpes uansett om det flopper eller ikke, er jo tross alt Duke Nukem Forever :D

 

Steller meg i rekken her. Duke Nukem er dataverdenens Arnold Schwartzenegger, bare mye råere. Jeg minnes tiden da jeg spilte det første DN spillet på Commander Keen sin tid. Og DN3D var revolusjonerende ved at det hadde grensesprengende grafikk, og tok med masse humor, vold, sexuelle og populærkulturelle referanser og den feteste multiplayeropplevelsen noen sinne.

Lenke til kommentar
Sjølv slit eg litt med å kjenne den store spenninga for spelet som har blitt sjølve symbolet på vaporware. Det kan uansett ikkje vere sunt å halde pusten i 11 år.

Alt av hva vi har sett av DNF siden 1998 har vært toppklasse. Hvorfor skal en lang utviklingstid avgjøre at et spill er waporware? De har alltid gått under "when it's done", hvorfor ikke la de ha tvilen til gode, selv om trenden viser det motsatte?

Der kan no vere gode grunnar til å klage sjølv om eit spel får 10/10.

Da tok du ikke poenget mitt. Folk klager uansett karakter. Det er "inn" å klage på denne måten nå til dags.

 

 

Grunnen til at jeg selv fremdeles ser fram til DNF er at dagens skytespill alltid skal være så seriøse og politisk korrekt. Vi trenger en dose Duke, som vrir opp ned på dette. DNF vil trolig ikke revolusjonere sjangeren, men jeg regner med at den setter noen spor uansett.

Lenke til kommentar
Alt av hva vi har sett av DNF siden 1998 har vært toppklasse. Hvorfor skal en lang utviklingstid avgjøre at et spill er waporware? De har alltid gått under "when it's done", hvorfor ikke la de ha tvilen til gode, selv om trenden viser det motsatte?

Fordi det er frustrerande å gå og vente på noko som aldri kjem? Fordi det normalt ikkje tek 12 år å lage eit dataspel? Eg kan glede meg over spelet dersom det kjem, og er bra. Men etter so lang tid, må 3DRealms vise meg litt meir enn ein middelmådig 3D-animasjon av ein mann som løfter vekter i nokre sekund, før eg gidd å interessere meg vesentleg.

 

Men for all del, eg seier ikkje at folk ikkje skal få lov å vere spente. Eg er berre litt overraska over det. Men dersom du klarar å halde entusiasma oppe i so lang tid, bra for deg. :)

 

Da tok du ikke poenget mitt. Folk klager uansett karakter. Det er "inn" å klage på denne måten nå til dags.

Eg tok poenget ditt...men eg skal innrømme at svaret mitt ikkje reflekterte det. Uansett, eg er einig i at folk kjem til å klage uansett kor bra det blir. :)

 

Grunnen til at jeg selv fremdeles ser fram til DNF er at dagens skytespill alltid skal være så seriøse og politisk korrekt. Vi trenger en dose Duke, som vrir opp ned på dette. DNF vil trolig ikke revolusjonere sjangeren, men jeg regner med at den setter noen spor uansett.

Grunnen til at eg ikkje ser fram til DNF er at eg ikkje trur det eksisterar. Ikkje før eg sit og spelar det. Kanskje ikkje då heller.

 

Kay

Lenke til kommentar
Kunne de heller ikke ha brukt tida på å gjøre spillet ferdig en å sitte å hype det opp til et spillmagasin? :)

Hehe... Den dere made my day :)

 

Men alt tyder på at at det som står i artikkelen er sant. Duke3D på XBLA går det mange rykter om allerede, og både MS og 3Drealms har uttalt at de begge er possitive til dette(prater ut i fra hukomelsen så jeg kan dessverre ikke gi noen linker). Dette er også en perfekt måte å promotere DNF på, slik at alle dere gamere som ikke har det samme forhold til Duke, skal få mulighet og hilse på han før DNF og vi gamlinga kan sitte der med kontrollen i hånda og nostalgien skjelvende gjennom ryggmargen.

 

At 3Drealms også ga ut en liten teaser nylig, når de ikke har gitt ut noe om spillet på 7 år tyder også på at vente tida snart er over. Og for de av dere som husker utgivelsen av Max Payne(syns jeg ventet lenge på det spillet jeg) så var policy'en den samme der, utgivelse "when it's done" og liten til ingen hype fra selskapet(Remedy/3Drealms). Men hypen ble skrudd opp rett før utgivelsen av spillet og "pluteselig" var spillet Gone Gold(klar for utgivelse).

 

Og for dere som er tvilende til Duke, se litt på bibloteket til Apogee(som senere ble 3drealms) dette er PC verdens nintendo vi snakker om, de lager(kan nesten si lagde) så og si aldri dårlige spill. Husker jeg var med pappa på jobbet og kikket på hva som lå diverse BBS'er før internett sin tid, og gleden var aldri større en da jeg oppdaget et ny Apogee release.

 

Så til dere historieløse, unge, Apogee-mislikende og andre som har mistet troen - "Come get some"

 

Til resten, jeg vet jeg har dere med meg når jeg sier: Always bet on Duke!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...