Gå til innhold

– Razr er Motorolas banesår


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arh.. Husker T720i! Min første kamskjelltelefon og min andre telefon med fargeskjerm. Den første med kamera. Det var mange misunelige blikk da!

 

Motorola må vel være den produsenten som har melket ett produkt mest. De har også bevist nå at de ikke klarer å komme med noe helt nytt. Man ser enda RAZR designet i de nyere modellene.

Lenke til kommentar

Det er synd om Motorola forsvinner fra mobil markedet.

Er forøvrig uenig i det du sier om at Motorola var ett lite kjent merke på det norske markedet før T720! Veldig mange løp rundt med Motorolas billig telefoner på 90 tallet. Disse telefonene fikk ord på seg for å være utrolig holdbare.

Motorola har dessuten levert mange gode telefoner opp igjennom årene, å jeg føler at mobil markedet uten Motorola vil gi en følelse av å mangle en vital del.

Men det er sant som du sier, Motorola har melket vell mye på Razr kua, dessverre.

Men jeg tror Motorola har noe stort opp armene klart til lansering på MWC.

Så vi får bare vente å se.

Lenke til kommentar

kunne vært morsomt å sett apple gå samme vei om dem holder seg til iphone designet. men er vel apple en gang apple, og kan slippe unna med å melke kunden 110% prosent...

 

dreiv å vurderte razr maxx, men gikk for SE Z710 i stedet. husker ikke 100% hvorfor.

 

hmm, kom ikke "crackberry" midt oppi alt dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

jeg syns motorola lager noen av de penere mobilene. hadde de bare fått z8 og nå z10 litt fortere i butikken så hadde jeg jo kjøpt de lenge før jeg hadde kjøpt noen nokia.

razr-designet er fortsatt meget bra. razr+uiq kan umulig slå feil.

Lenke til kommentar

hmm, det slår meg at SE driver med samme suppa for tiden.

 

P1 var en lett oppgradet M600, K serien ser ut som papiroppgraderinger av K750.

 

W serien? omtrent eneste stedet det virkelig skjer noe, men der er dem helt hekta på oransj neo og svart/hvit. og er det ikke akkurat dem fargene som fic neo fikk gjennomgå for?

 

nei, forslag til LG, stapp symbian med uiq i viewity og jeg slår til på dagen ;)

Lenke til kommentar
Arh.. Husker T720i! Min første kamskjelltelefon og min andre telefon med fargeskjerm. Den første med kamera. Det var mange misunelige blikk da!

 

Nah, i-versjonen var for etternølere. De som virkelig var på hugget hadde en T720! Jeg har min enda, men batteriet er defekt, og laderen forsvunnet. Dessverre. Fantastisk telefon.

Lenke til kommentar

Moto er slett ikke død og begravet, de har masse i kulissene.

Men deres OS med Java/Linux har blitt både dyrere og en mer langdryg affære, betydelig lenger enn Moto hadde forestilt seg.

Det største problemet til Moto er innad.

Og de er ekstremt trege med å få modellene ut i markedet.

De er best på en del ting, byggekvalitet bl.a, har masse patenter i GSM osv osv.

Og de har mye spennende på gang, N95 specs i slim utgave, med Moto byggekvalitet.

Sammarbeid med Kodak (ikke Kodak som har levert HW... kun branding)5 og 8 megapxl modeller med Xenon, masse UIQ, i det hele tatt mye spennende, jeg håper bare det kommer ut iår, og at det igjen ikke kommer for sent på markedet.

Vi snakker om det mest innovative merket i denne bransjen, synd om de skulle forsvinne!

Lenke til kommentar

Jeg mener bestemt å huske en telefon som het microtac som var mobiltelefonen som i min generasjon ihvertfall var inntoget til mobil bruk når NetCom kom på banen i sin tid med telefoner til 1 krone, eller var det kanskje 99. Også da ble Motorola en tid borte etter hvert.

 

Motorola har satset i mange forskjellige retninger opp igjennom tidene. Mobiltelefoner som bruker vanlige lr6 batterier, linux har de hatt på noen av mobilene for lenge siden. Startac var også i sin tid en liten og "revolusjonerende" telefon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...