Gå til innhold

Tre Xbox-klassikere til 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Microsoft har annonsert tre nye Xbox-klassikere til Xbox Live Arcade.

 

Les mer

 

Black har jeg hørt mye bra om, men spilte det aldri siden jeg ikke eide en Xbox. Pirates virker også ganske kult...Bare lurer på hvordan jeg skal få plass til alt.. :S

Det var og er ett evig bra spill. Anbefaler deg å prøve det : )

Lenke til kommentar
Microsoft har annonsert tre nye Xbox-klassikere til Xbox Live Arcade.

 

Les mer

 

Black har jeg hørt mye bra om, men spilte det aldri siden jeg ikke eide en Xbox. Pirates virker også ganske kult...Bare lurer på hvordan jeg skal få plass til alt.. :S

Black var bra. Jeg har det til PS2. Grunnet en tabbe (kjøpte Rayman til damen samme dag) har jeg ikke fått spilt det så mye - og nå bruker jeg ikke PS2en lenger.

Lenke til kommentar
Men kan ikke MS få fingern ut av ***** og sette ned prisen på den svindyre disken snart! :wallbash:

 

Jeg kjøpte 120GB utgaven på Ebay for en billig penge... ca. 350,- kom den på inkludert frakt. Riktignok usedvanlig godt tilbud jeg slo til på men allikevel er det en del billigere på den måten. Og den fungerer perfekt...

Lenke til kommentar
Men kan ikke MS få fingern ut av ***** og sette ned prisen på den svindyre disken snart! :wallbash:

 

Jeg kjøpte 120GB utgaven på Ebay for en billig penge... ca. 350,- kom den på inkludert frakt. Riktignok usedvanlig godt tilbud jeg slo til på men allikevel er det en del billigere på den måten. Og den fungerer perfekt...

 

 

Seriøst? 350kr?

hva koster den i norge da? har lyst på selv men vill tro den er ganske dyr her i norge :p

Lenke til kommentar
Men kan ikke MS få fingern ut av ***** og sette ned prisen på den svindyre disken snart! :wallbash:

 

Jeg kjøpte 120GB utgaven på Ebay for en billig penge... ca. 350,- kom den på inkludert frakt. Riktignok usedvanlig godt tilbud jeg slo til på men allikevel er det en del billigere på den måten. Og den fungerer perfekt...

 

 

Seriøst? 350kr?

hva koster den i norge da? har lyst på selv men vill tro den er ganske dyr her i norge :p

Den er dessverre sykt dyr, var på Elkjøp og der kosta den over 1500 kroner :p

Lenke til kommentar
Men kan ikke MS få fingern ut av ***** og sette ned prisen på den svindyre disken snart! :wallbash:

 

Jeg kjøpte 120GB utgaven på Ebay for en billig penge... ca. 350,- kom den på inkludert frakt. Riktignok usedvanlig godt tilbud jeg slo til på men allikevel er det en del billigere på den måten. Og den fungerer perfekt...

 

 

Seriøst? 350kr?

hva koster den i norge da? har lyst på selv men vill tro den er ganske dyr her i norge :p

Den er dessverre sykt dyr, var på Elkjøp og der kosta den over 1500 kroner :p

 

Jepp, helt utrolig. Har sett den til 1700 kr, forstår ikke at butikken har samvittghet til det engang.

Lenke til kommentar
Men kan ikke MS få fingern ut av ***** og sette ned prisen på den svindyre disken snart! :wallbash:

 

Jeg kjøpte 120GB utgaven på Ebay for en billig penge... ca. 350,- kom den på inkludert frakt. Riktignok usedvanlig godt tilbud jeg slo til på men allikevel er det en del billigere på den måten. Og den fungerer perfekt...

 

 

Har sett på ebay jeg og, problemet er at de som det følger med sånn transfer kit på ligger på sånn 700-800 og med frakt da så blir det nesten like dyrt som billigste nettbutikk her i norge.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...