Gå til innhold

Superpakke med Solid Snake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
40GB versjonen støtter ikkje PS2-spel. Så sidan det bare er den som blir solgt i Europa, og den truleg har solgt ein del i resten av verda og, hadde det vore fint med ein utgåve til PS3.

Men det vil vel fungere på en 60gig? Har ventet på en slik pakke siden jeg ikke har fått spilt MGS-spillene tidligere og har veldig lyst til og spille MGS4.

Lenke til kommentar

Ja, jeg regner med at utviklerne sørger for at dette spillet støttes av den europeiske 60GB-versjonen av PS3 når det kommer ut her. Siden de fleste PS2-spill fungerer bra på den PS3en kan det neppe være noen stor sak å sørge for at dette spillet fungerer knirkefritt, selv om det for alt jeg vet kanskje må litt finjusteringer til fra spillutviklernes side.

 

Gleder meg til denne pakken selv, mangler jo fortsatt nr 3 i serien. Kjøper jo heller denne samlepakken enn å kjøpe nr 3 separat. :)

Lenke til kommentar

Har ikke spilt noen MGS-spill før, så jeg har lyst til å prøve dem. Eneste problemet var at jeg lastet ned en fanfilm der alle cutscenes etc var samlet i en stor film. Det fungerte jo som en megaspoiler, men på den tid hadde jeg ikke planlagt å gå spille de gamle spillene. Det blir ikke en så bra spillopplevelse av den grunn, men det kan jeg leve med.

 

Satser på at de lar seg spille på min PS3, men har jo PS2 også stående.

 

edit: leifskrive

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar

Har rundet alle spillene og har MGS 2 og 3 fra, før men skal kjøpe denne pakken vis den kommer til norge for jeg har verken Metal Gear Solid (1), Substance eller Subsistance.

 

 

 

Håper jeg kan bruke "save-en" min fra Snake Eater på Subsistance for jeg har fått tak i stealth camo (usynelighet). for å få den må man greie HELE spillet uten å bli sett en eneste gang (ingen Alerts) det er ikke så alt for vanskelig, man må bare save for hvert område du går inn i og vis du blir sett så må du ta selvmord, gå til menyen og loade den siste din siste save. Er ikke så alt for vanskelig, tar bare veldig lang tid. :)

Endret av Doomduck
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...