Gå til innhold

Zepto satser i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol... hva i all verden er det som skjer. Får en til å undre over hva som fikk de til å selge i utgangspunktet. Er det bare meg, eller er etterspørselen for whitebox maskiner blitt mindre? Har for meg det selges mer "kjente produsentmerker" om dagen (hp, lenovo, acer, osv)? (Nå er jeg klar over at disse ofte ikke lager pc'ene sine selv heller, men heller kjøper whiteprodukter fra compal og noen andre. Er vel bare Asus og MSI som lager sine egne laptops.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Jeg har to kompiser som begge har en zepto maskin. Begge fikk problemer omtrent samtidig og det tok rundt 1-2 måneder før netshop fikk "fikset" maskinen. Den ene fikk igjen for lite RAM, og det medførte at han måtte vente enda litt over en måned. Han andre har hatt problemer med trådløse nettverkskortet, og har det fortsatt. Virker som om netshop ikke har kontroll på zepto-maskinene, og at de derfor gjorde et lurt valg å selge seg ut nå.

Endret av zizou
Lenke til kommentar

Zepto maskinen er da ikke dårlige, i alle fall de som var basert på Compal sine. Jeg har vært meget fornøyd med Min Compal CL-56 (ble solgt som Zepto 4200), bare det at min er fra Digital impuls. Den har fungert strålende hver dag i 3.5 år før den gikk i arv til min svoger nå. Fortsatt synes jeg Compal har mange spennede maskiner.

 

Uansett så ville jeg prøve ut Asus denne gangen, men Compal er absolutt med i vurderingen min når jeg ser på laptop, og gjerne fra Zepto for min del.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Zepto Znote 6515WD som jeg hadde en stund var jo knall. Mye for pengene.

 

Hvis de kan få til en del egenutviklede produkter så blir det jo bra. De må vokse seg større for å få penger til R&D, Compal vil vel bli brukt enda siden de også hjelper til med utvikling.

 

tror dere Zepto kan klare seg på å selge rebranded produkter?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+19283741

Gode nyheter syns jeg. Så innom siden deres og prisene har blitt mye bedre enn da jeg var innom netshop sist for å sjekke. Neste gang kan jeg faktisk vurdere en zepto siden det begynner å bli normalt til bra prisnivå!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...