Gå til innhold

Pirate Bay blokkert i Danmark


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra at noen tør gå foran selv om de risikerer å miste kunder , gid flere hadde baller til å gjøre det samme .

 

Nå er det jo ikke noe de gjorde frivillig, de nektet først, men ble pålagt av retten å gjøre det. Og i steden for å gå mange kostbare runder i retten, så føyde seg etter dommen.

 

Edit: Nok en dårlig artikkel der ikke hele saken kommer frem.

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar
Bra at noen tør gå foran selv om de risikerer å miste kunder , gid flere hadde baller til å gjøre det samme .

 

Her er det vel ikke snakk om noen foregangsmenn siden de bare retter seg etter en domsavgjørelse.

 

Skal ISPer legge seg opp i hva linjen deres brukes til så blir det vel spørsmål om hvor man skal trekke grensen, og hvem som skal ha makt til å trekke den.

 

Når det gjelder den danske dommen så virker det jo litt merkelig at et selskap ikke få lov til å gjør det de andre selskapene får lov til. Det blir jo konkurransevridende. Enten bør alle få lov, eller ingen.

Lenke til kommentar

Altså jeg hadde aldri gått med på det som kunde, jeg hadde byttet ISP på dagen, ikke fordi jeg har et behov for å bruke TPB, men det er en prinsipp sak, skal de fortsette sånn som dette så vil halve internet være blokkert til slutt, ISPene leverer internet, det har ikke noe me hva brukeren bruker internet til, dette blir jo det samme som om et selskap som leverer strøm sperrer for at du kan bruke strømmen din til en spesifik lampe O.L (mye vanskelige å få til da :p) men bare et eksempel!

Lenke til kommentar
Bra at noen tør gå foran selv om de risikerer å miste kunder , gid flere hadde baller til å gjøre det samme .

Ja for du har vel aldri lastet ned noen ulovlig stakkars....Du har sikkert en glorie rundt hodet kan jeg tenke meg...Fildeling har kommet for og bli så det er bare og akseptere det en gang for alle....

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Ja stakkars Tele 2 Danmark. Vi husker alle hva som skjedde sist en ISP prøvde å blokke pirate bay (perspektiv bredbånd i sverrige). Da ble det klagestorm fra kundene og ufattelig mange prosent markedsandel ble borte på få dager. Vi får se hvor lenge det varer før dem opphever DNS oppføringen. Jeg tror nok det skjer svært raskt.

Lenke til kommentar
Bra at noen tør gå foran selv om de risikerer å miste kunder , gid flere hadde baller til å gjøre det samme .

Ja for du har vel aldri lastet ned noen ulovlig stakkars....Fildeling har kommet for og bli så det er bare og akseptere det en gang for alle....

 

Nei jeg betaler for det jeg trenger, og en holdning som at fildeling er kommet for å bli så vi må bare akseptere det støtter jeg ikke.

Vold,kriminalitet og andre typer tyveri enn det som skjer over nettet har vi hatt siden tidenes morgen, skal vi av den grunn bare akseptere det ??

Nei det vil du neppe for da kan det ramme deg og da er det vel ikke så kjekt lengre :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ikke det at jeg benytter meg av piratbukta, men jeg misliker sterkt at man sensurerer nettsider. Har det i det hele tatt kommet en dom mot piratbukta og eierne ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...