Gå til innhold

"Ny" Iphone og Ipod Touch lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overrasker litt at de kommer med noe slikt bare noen uker etter MacWorld, stort sett annonserer jo Apple nye produkter en gang hvert halvår, ser ut som taktikken i år er litt annerledes :p

 

Mange tror det kan ha noe å gjøre med det drastiske fallet aksjene til Apple hadde på børsen etter MacWorld.

 

Tror kanskje det ligger noe i det, for det er jo en så minimal "oppgradering" som overhode mulig,

de har bare fått litt mer minne, that's it ;)

 

Ikke det at jeg syntes det er positivt, 8GB på en iPhone er jo rett og slett for lite for mange.

Har en 16GB iPod Touch, og jeg må si at jeg hadde hatt det bedre med en på 32GB :p

 

16GB (mulig å benytte seg av 14GB) er veldig lite når du skal ha både musikkbiblioteket og filmer inn på den, men koster jo fort 4'000 for en 32GB Touch er i Norge, no way!

 

Burde heller vært slik at disse nye "toppmodellene" tok prisen til dagens 8GB iPhone, og 16GB Touch,

også fikk 8GB iPhone og 16GB Touch dette ned på 4GB iPhone og 8GB Touch sin pris, også kunne de faset ut 4GB iPhone og 8GB Touch :)

 

 

Nevertheless, iPhone nyheter er så meningsløse når vi må ty til ulovlige midler for å få den hit til landet ;)

Og jeg hadde ærlig talt forventet en litt "større" oppgradering når den først skulle "oppgraderes" :p

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Litten "i" og stor "P" er en fin ting. :)

 

På Amobil.no må selv Apple følge rettskrivingsregler ;)

Vår offisielle linje er at logo i tekst er en uting, som iPhone, NetCom, RAZR, StatoilHydro eller Subutex®.

 

Dersom man skal tillate at produsenter krever spesielle skrivemåter som avviker fra normal rettskriving, skal man ta også godta for eksempel at noen krever å få logoen sin skrevet i en spesiell farge? Kanskje Microsoft vil ha sitt navn skrevet MiCRoSoft™.

 

Vi gjør det enkelt, og skriver alle navn med stor forbokstav, og tillater ikke logoer i tekstene våre. Dette gir bedre lesbarhet, siden man ikke må senke lesehastigheten hver gang man kommer til et navn.

Lenke til kommentar
Har de også klart å oppgradere lydkvaliteten? Det er jo ett av de svakeste punktene i deres konkurranse med andre MP3-spillere.

 

Det tror jeg neppe vil skje.

De har da aldri vurdert noe sånt tidligere, så hvorfor nå?

 

Lyden er jo helt grei med øre-pluggene som følger da ;)

Er jo de som først og fremst burde byttes ut :p

Lenke til kommentar
Ny Iphone og Ipod Touch lansert

 

Herregud Amobil - kan dere _DRITE_ i å holde på med disse "sensasjonsoverskriftene" deres?! Dere innrømmer jo i ingressen at dette er snakk om _oppgraderinger_ og IKKE noen nye produkter i det hele tatt.

 

Snakk om å legge opp til en storm av "Høh, her var det ikke mye nytt gitt" på forumet.. No shit, really? Det er derfor de har stille-lansering på "super tuesday" (primary valg i USA) -- fordi det _ikke_ er noe spesielt nytt, bare en mindre oppgradering (av lagringskapasiteten).

 

*sukk*

Endret av transistorbass
Lenke til kommentar
Ny Iphone og Ipod Touch lansert

 

Herregud Amobil - kan dere _DRITE_ i å holde på med disse "sensasjonsoverskriftene" deres?! Dere innrømmer jo i ingressen at dette er snakk om _oppgraderinger_ og IKKE noen nye produkter i det hele tatt.

 

Snakk om å legge opp til en storm av "Høh, her var det ikke mye nytt gitt" på forumet.. No shit, really? Det er derfor de har stille-lansering på "super tuesday" (primary valg i USA) -- fordi det _ikke_ er noe spesielt nytt, bare en mindre oppgradering (av lagringskapasiteten).

 

*sukk*

 

æh, dem skrev "ny", altså med gåsøyne og hele greia. noe som burde være ett sterkt hint om at ting er ikke så nytt som dem først kan "høres" ut som...

Lenke til kommentar
Min iPod Touch har dårligere lydkvalitet enn SE W800i (Testet med to forskjellige plugger og lignende EQ-instillinger.).

 

Syntes nå ikke lydkvaliteten er så ille jeg da :p

Mulig jeg ikke er så ekstrem sensitiv på lyd, men nå er det jo selv proppene (har dessverre ikke byttet de ut enda) så ødelegger det meste av lydkvaliteten hos meg.

 

Hjelper svært lite med bedre spiller, om mann benytter elendige propper :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...