Gå til innhold

Netcom super-3G langt fra supert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heh, om noen i det hele tatt vurderer p2p over mobil oppkobling så trenger dem ett kjapt basiskurs i datanettverk.

 

men med tanke på at det varierer ut fra tid så mistenker jeg heller for mange kunder på samtidig. p2p står gjerne å går 24/7 for å få størst mulig uttelling.

 

nei, det beviser bare at mobilnettet ikke er noen fullgod erstatter for kobber eller fiber...

Lenke til kommentar
nei, det beviser bare at mobilnettet ikke er noen fullgod erstatter for kobber eller fiber...
..men det er en begynnelse. At Netcom ikke hadde lagt 1+1 sammen å skjønt det at det kom til å være STOR tilgang på dette nettet.

 

Men at torrent og annet p2p-basert kommunikasjon skal logge seg på rundt 2000 og bare da høres imo litt søkt ut og en generell unnskyldning for at de ikke har tingene sine på plass. Har ingen kilder eller.no men en antagelse =)

Lenke til kommentar

Hm. I Trondheim fungerer NetCom sin HSDPA helt glimrende. Har minimum 250 KB/sek og har vel peaket på 650 KB/sek.

 

-snubbel

 

PS: Er det bare jeg som aner en liten selvmotsigelse her? Man klager altså over at fildelere tar "all kapasiteten" slik at man selv bare får en håndfull KB/sek. Men en håndfull KB/sek er da mer enn nok til å sende og motta e-post og surfe på nettsider, så da er det kanskje nedlasting av filer en selv også ønsker å gjøre?

Lenke til kommentar

Beklager at jeg blandet.. skulle være KB/s dette. :p

 

Men uansett... mer ustabilt og ukurant nettløsning enn dette skal man lete lenge etter... :(

 

Dessverre så er dette eneste alternativ for Internett her hos meg.

 

Skiftet fra Mobile Connect til Mobile Partner programvare å da ble det litt mer stabil. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...