Gå til innhold

Ringer du mye til fasttelefon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Nå lar Netcom hele familien ringe så mye de vil til fasttelefon for 149 kr i måneden. Det eneste du må betale per samtale er oppstartsavgiften.

 

Les mer

Jeg har akkurat blitt oppringt av NetCom. De opplyser om at tjenesten ikke trer i kraft før i morgen for Kontant og Young Talk. Kjempeservice!

Lenke til kommentar
Fortsatt ingen som tilbyr det som jeg/familien min trenger! Mer enn 6 stykker i Familieløsningen, som også innebefatter kontantkortog bedrift.

 

Hva om alle i din familie får

SMS mania, (MMS mania) Netcom venner, Netcom Fast(vet ikke hva tjenesten heter)

Da kan dere ringe, sende sms til hverandre, ringe hjem for kun oppstartsavgift (sms koster jo ikke noe å sende) Det er jo mye bedre en familie løsningene, her får du ikke begrensning på nr annet en at de må være netcom nr.

Lenke til kommentar
hjelper fint lite med bra abonnement når dekninga er såså utenom tettere bygde strøk..

Jøss... Sitter du på dokumentasjon som kan underbygge den påstanden? Selv Telenor kunne jo ikke dokumentere at dette stemte og måtte trekke tilbake sin "Best på dekning" kampanje!

 

Mulig det stemmer akkurat hvor du bor, men det er ikke det samme som om at det er sånn over alt. Det er mange steder hvor det er omvendt!

Lenke til kommentar

er i hvertfall en konsekvent historie jeg får fra nærmeste slekta når dem er ute på tur sammen med noen med netcom nett baserte abonnement. slekta med telenor har dekning der folka med netcom har problemer.

 

og dette er folk som har vært fra sør til nord i dette landet...

 

eneste stedet jeg vet om i området som har bedre dekning for netcom den for telenor er hytta til en kompis. og det er ikke stedet en drar for å være tilgjengelig uansett :p

 

ikke det, telenor er ikke noen gullunge akkurat. har enda til gode å få noen form for 3G dekning i området svjv...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...