Gå til innhold

Motorola rømmer Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og nå som jeg satt og vurderte en Z8 eller om jeg skulle vente på Z10...

 

 

Heldig at du kun var på vurderingsstadiet. Verre om du nettopp hadde kjøpt en ny. Så da må du nok vurdere et annet merke.

 

For øvrig regner jeg jo med at det vil ytes service på allerede solgte Motorola-telefoner, slik det gjorde med (Benq)Siemens-telefonene da de forsvant fra markedet.

Lenke til kommentar

Jaja, snakkes Motorola! Enda et eksempel på at mobilbruk i USA og Europa er to vidt forskjellige ting.. Motorola er huge i statene, nettopp fordi dem legger vekt på funksjonalitet som slår ann i USA. Her i Europa har vi helt andre behov, og de eneste store som faktisk greier å gjøre oss fornøyd er Nokia og Sony Ericsson.

Lenke til kommentar
Så da må du nok vurdere et annet merke.
Wieso? Selv om jeg kan tele antall Moto-modeller jeg noen gang kunne tenkt meg på en hånd to og en halv gang betyr ikke det at 100% av telefonene deres er dårlig.

 

WLAN på Z10 og det hadde vært min nesten telefon, isteden blir det Z10 om SE ikke lanserer en UIQ-telefon som frister mer innen Z10 kommer til kongeriket. At Moto legger ned og går en usikker fremtid imøte gjør det vel nesten mer fristene, for om jeg ikke går for Z10 vil jeg aldri noen gang ha en Motorola. En Sony Ericsson kan jeg derimot kjøpe om mange år, og jeg har fortsatt min elskede K800i.

 

Distributøren Brightpoint har tømt sitt lager med Motorola-telefoner
De er ikke helt tomme ennå, men det er bare et par modeller det er flere enn 20 igjen av.
Lenke til kommentar

vel jeg har alltids lg sin viewity. men jeg kunne tenkt meg en smart-fon snart...

 

men så er jo neste openmoko rundt hjørnet, med wlan.

 

det skumle er at det virker som om det kun er nokia som virkelig har noe spennende siste tiden, SE driver på med mye av det samme som ser ut til å ha senket motorola :(

 

eller kanskje jeg går for noe windows mobile basert? var jo enda en grunn til Z8/Z10, at det var symbian i ett morsomt design uten å være nokia.

 

har gløttet litt på SE P1, men etter å ha testet tastene på en utstillingsmodell så vel...

 

det ser ut som om omtrent alle merkene som er å finne i norge sliter meg stil over funksjon. dem mobilene som har stil mangler funksjon, og dem som har funksjon er rett og slett "trauste"...

Lenke til kommentar

Syns dette er synd har sjøl en motorola z3,syns den er konge greit kamera er ikke det beste men jeg syns menyene er greie og ordbokken dems itap er konge den husker ordene du har tasta inn så slipper man å slå av den neste gang mye bedre enn t9 spør du meg.

Og vikstigste av alt den er lagt av metal ikke noe plastic fantastic som man finner på se og nokia :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde en T720 back in the days, og den var fantastisk! Har den ennå, men den fungerer ikke. Regner med at det er batteriet som har tatt kveld.

 

Synd at Moto' må kutte sånn ned, for de representerer et annerledes valg i en bransje som bare blir mer og mer homogen. Håper de kommer sterkt tilbake!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...