Gå til innhold

Sniktitt på Condemned 2: Bloodshot


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde dette spillet i november og var gledelig overrasket. Mange forbedringer fra det gamle spillet som også er nevnt her i artikkelen. En av de tingene som jeg la spesielt merke til var den dystre stemningen, noe som de har faktisk forbedret fra det gamle spillet, utrolig nok :p

Ser fram til å få Condemned 2 i postenkassen snart, og få vite litt mer om mysteriet Ethan.

Lenke til kommentar

Condemned 2 blir mitt absolutte spill-høydepunkt de kommende månedene, ja kanskje til og med i hele 2008.

Grafisk sett er det langt fra det peneste jeg har sett, animasjonsmessig ett godt stykke unna de beste, men stemningsmessig var det første spillet i en særklasse.

Den klaustrofobiske og desperate følelsen jeg hadde mang en mørk kveld og natt glemmer jeg ikke med det første og på en bestiask måte gleder jeg meg utrolig mye til å få de samme følelsene igjen.

Artig nok er dette ett spill jeg ser veldig frem til å spille med andre, eller se andre spille, da atmosfæren gjør sitt til nærmest å "konvertere" både meg og bekjente, alle menn på 25+, om til tenåringsjenter som ser skrekkfilm.

 

Flott at forhåndstitten til Gamer også peker på de mindre positive sidene ved testingen.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...