Gå til innhold

Anmeldelse av Logitech Cordless MediaBoard Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat dette med mangel på norske knapper skjønner jeg ikke. Det er jo ikke akkurat slik at Logitech må lage et helt eget tastatur kun for Norge. Det holder jo bare å lage tre knapper med æ, ø og å (ja, vet det er litt forskjell på noen andre knapper også). Jeg kan liksom ikke se for meg at dette er en stor utgiftspost.

Lenke til kommentar

Det er jo bare å bestille dansk versjon. Er bare ø og å som er byttet om på danske tastatur. Ellers er de helt lik de norske. Om du bruker windows så merker du ingen forskjell hvis du ikke trenger å se på tastene.

 

Poenget er at de ikke er noen forskjell på norsk og dansk hvis du ser vekk fra hvor ø og å er plassert.

Lenke til kommentar
Det er jo bare å bestille dansk versjon. Er bare ø og å som er byttet om på danske tastatur. Ellers er de helt lik de norske. Om du bruker windows så merker du ingen forskjell hvis du ikke trenger å se på tastene.

 

Poenget er at de ikke er noen forskjell på norsk og dansk hvis du ser vekk fra hvor ø og å er plassert.

Noen som selger dansk versjon da? Må det bestilles fra dansk butikk da eller? Redd for å få UK versjonen selvom det står at det er dansk :p

 

 

Edit: Kan dette tastaturet kobles til Windows?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Det er jo bare å bestille dansk versjon. Er bare ø og å som er byttet om på danske tastatur. Ellers er de helt lik de norske. Om du bruker windows så merker du ingen forskjell hvis du ikke trenger å se på tastene.

 

Poenget er at de ikke er noen forskjell på norsk og dansk hvis du ser vekk fra hvor ø og å er plassert.

 

Er snakk om prinsipp... Logitech sier med dette at de gir F. i norske kunder...

Lenke til kommentar
Runding finner du på Esc-tasten, trekant og firkant er plassert på F1 og F2, mens krysset sitter på Enter-tasten.

 

på bildet er x på esc, mens o på enter. :p

Sikkert bilde av en variant for det japanske markedet, jap ps3 brukes O for å velge og X for å angre, motsatt av alle andre. Men det er vel en del av det å være japansk...

Lenke til kommentar

Er jo bare å kjøpe hvilket som helst Logitech tastatur med blåtann og koble til. Selv bruke jeg Edge tastaturet til pcen min. Bare gå inn på ps3'en, velg søk etter mus/tastatur, trykk på knappen under tastaturet, tast inn en kode som kommer opp på tven, og vips det fungerer. Når du skal bruke tastaturet mot pc igjen så trykker du på knappen på mottakern i pcen og på tastaturet. Ett tastatur mindre å leve med...

Lenke til kommentar
Når dere sier mangel på Home-tast, mener dere at det er en egen PS3-knapp som tar dere til hovedmenyen eller noe? Det er jo vanlig Home-tast på tastaturet. Kan ikke den brukes?

 

Når jeg skrev Home-napp mente jeg egentlig PS-knappen, den med PS-logoen, som bringer opp menyen (Home-menyen?). Home-knappen er det PSP som har, defor jeg skrev feil.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...