Gå til innhold

HTC Touch Cruise


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktaboksene på første side bør oppdateres til riktig telefon :)

 

Design og byggekvalitet

Størrelse: 9,4 x 4,7 x 2,2 cm

Vekt: 105 gram

Form: Kamskjell

Skjerm: 2,25 tommer

Snarveistaster: Volumtaster, kameratast

Kamera: Ja

Uttak: Mini-USB, 2.5 mm minijack for lyd

Ekstern antenne-uttak: Nei

Pris: Ca. 2000 kroner

 

 

 

Skjerm og menyer

Skjerm: TFT, 16 700 000 farger

Oppløsning: 240 x 320 punkter

Operativsystem: S40 3rd Edition

Meny: Rutenett/faner

Tekst: T9

Firmware: 03.22

Lenke til kommentar

Denne testen virker halvferdig. Alle faktaboksene er feil.

 

Med i salgspakken til 6267 får du:

 

Enda en feil!

 

Det samme gjelder under bildene som er tatt med telefonen. Der står det kun "beskrivelse her"..

 

Men ellers en grei test. Jeg personlig liker designet til den orginale Touch bedre enn denne.

Endret av Steffen_moss
Lenke til kommentar

Dere gir kameraet 4.5/5 stjerner som dere enda rakker en god del ned på.

 

Men på kommunikasjon der den har alt utenom IR, gir dere 3 stjerner??

 

Og her

'Utløsertasten er først og fremst for hard, og du må bruke mye kraft for å trykke den ned. Det er ikke et problem i seg selv, men det gjør at du får vanskeligheter med å holde kameraet i ro mens du knipser bilder.'

 

Det skal være utløsertasten(e), og den i fronten trenger man ikke mye kraft på, da er det noe annet som feiler..

Endret av B-QL
Lenke til kommentar

Hm ... Jeg ser at denne telefonen får + for at den er "Lynrask". I så fall bør jeg få sjekket synet, for i den videoen på første side så jeg en skikkelig sirupsbombe av en telefon. Alt hakket jo, og den nettsidescrollingen var rett og slett horribel. Bildegalleriet likeså. Når noe er "Lynraskt" bør det nesten være et minstekrav at ingenting hakker eller gir antydning til lag.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar

Som de fleste har lagt merke til, så er det mye feil i denne testen.

Her er det bare å legge seg langflat.

 

Det har skjedd en feil som har gjort at feil versjon av testen har blitt publisert, og at versjonen av testen som var ment til publisering har blitt overskrevet.

 

Vi jobber med å utbedre testen, og kan bare beklage at det rot her.

 

Takk igjen for årvåken tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Fin test (sett bort fra feilene i begynnelsen, men det ser ut til å være utbedret nå).

Var bare en ting jeg lurte på, hvorfor får en telefon som kan tilby alt av trådløs teknologi, samt bare skryt inne denne kriterien bare 3 stjerner her??

Å nyttefunksjoner da med sine 2 og en halv stjerne da dette var konklusjonen dere kom fram til: "Alt i alt er Touch Cruise en av de beste nyttemobilene du kan få tak i - om ikke den beste. Den har en masse avanserte funksjoner, som samtidig er oversiktlige og enkle i bruk. Det er i tillegg enkelt å surfe med mobilen, og super-3G sørger for at det går kjapt både når du surfer og laster inn e-post".

Er dette også feil kanskje?

Endret av mobifil
Lenke til kommentar
Er det sånn å forstå at telefonen kun støtter minnekort på inntil 1 GB?

 

Daniel :)

Antar at den, som alle andre nye HTC, støttar SDHC som gir mykje meir.

 

Ellers synest eg det er rart at amobil gang på gang klare å gi minus for samme ting, og det til og med feilaktig:

Av en eller annen grunn har ikke HTC gjort det spesielt enkelt å velge blant navnene og numrene som dukker opp. For å ringe til en av disse må du nemlig holde fingeren på navnet et lite sekund, og deretter velge taleanrop eller videoanrop i en rullegardinmeny ved hjelp av skjermen eller navigasjonstastene.

Dette gjer ein enkelt ved å markera rett navn (enten ved å trykka på det eller å bla seg til det) og så eit trykk på grønn knapp.

 

Å gi minus for manglande minnekort er og rart. Stort sett legg produsentane med eit kort som er for lite i alle fall og prisen på nytt kort er minimal.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...