Gå til innhold

Slik er Just Cause 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge. Just Cause var genialt på mange måter (og sugent på en del andre). Noe av det beste med JC var de lave systemkravene. Jeg kunne se tusenvis av meter med skog foran meg uten problemer med FPS, og jeg hadde tross alt bare et 6600GT og en AMD64 3500+.

 

Håper de bruker den samme grafikkmotoren (med forbedringer selvsagt) i dette spillet også.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Hadde ikke så altfor gode erfaringer fra Just Cause (1), så er gnaske skeptisk til dette. Men for all del, det både ser og høres bra ut. Hvert fall på papiret.

Lenke til kommentar
Banebrytende gameplay med Just Cause ihvertfall selv om det føltes litt tamt pga mangel av ordentlig fysikk. Man følte seg som tøydokke anna som tålte alt :D

Grafikken her ser jo helt sinnsyk ut da, er jo samme som Crysis :o

 

Nei, Crysis har fortsatt en mye penere grafikk. Characters og materialer har mange flere effekter i ce2 enn det vi får se her (som f.eks. sub-surface scattering osv). For ikke å snakke om vannet ;). Men grafikken ser jo absolutt ikke dum ut! Regner nok med at ytelsen blir en del bedre enn det Crysis gir ;)

Lenke til kommentar

Det er en feature på JC2 i nyeste PC Gamer UK (bladet ja). De har snakket med utviklerne. De sier det vil beholde de syke skillsa fra det første spillet, pluss enda mere kontroll. Og du drar etter sjefen i byrået du jobbet for sist, som har stukket av med noen millioner dollar.Vi vil fortsatt ha biler, båter, helikoptre og alt mulig å ta over. Og det tar plass over flere mindre øyer i malaysia, og det vil være forskjellige typer landskap, fra tett jungel til snødekte fjellsider.

 

Også er det lagt mere vekt på hovedhistorien, så du ikke bare skal fly rundt og gjøre random-genererte kjipe missions.

Det er 3 faksjoner eks-sjefen din anses å kunne jobbe for, så det blir infiltrering og alliering sannsynligvis.

Ingen teamplayer (coop) denne gangen heller. Som Avalanche-karen sier det så bra:

 

"Rico Rodriguez isn't a team player. Even though the world of Panau is 32km square, it's not big enough to hold two Ricos".

-That's a good enough excuse. We'll let them off for now.

 

ETA-2008

:)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
wtf hva krever dette spillet 2stk 9800gtx i sli? var så vidt jeg fikk spillt 1ern. På tide med oppgradering nå ja

 

 

Begynner å bli på tide å oppgradere de treige gamle PC'ene deres uansett :) Kan ikke leve resten av livet på et geforce 7800-kort.

Eller kjøpe PS3 eller Xbox360?

Liker mus å keyboard samt bedre grafikk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...