Gå til innhold

Få Youtube på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde nettopp på N95 8gb her og fikk lyd uten problemer.. (Over wlan). Prøvde å uploade et konsertopptak på 2:35 min, men filen var for stor kom det frem dessverre.. :( Kjedelig med slike begrensninger da. Filen er ca 60mb. Ellers så det ut som et veldig bra laget program. Blir mer og mer glad for å ha kjøpt denne mobilen!

 

edit skrivefeil

Endret av dr.steen
Lenke til kommentar

Å gjøre en videotjeneste lett tilgjengelig på mobil må da kunne benyttes til noe mer nyttig enn ustrukturerte youtube. Jeg tviler ikke på at youtube har potensiale på mobilen, men de bør nyttiggjøre tjenestene sine. Brukerstøtte av noe slag, til noe hverdagslig.

 

Brukerne har de, nå fjerner de stedsbegrensningen hos brukerne (som før var på pc), nå mangler de bare tjenestene.

Lenke til kommentar
Hei. Prøver med min n95. Får feilmeldingen "could not connect to veideo streaming server"

Bruker hjemme w-lan nettverk

 

Noen tips?

 

Jeg fikk også denne feilmeldingen, men jeg husker ikke ordentlig hva jeg gjorde for å fikse det. Men du må kikke på oppsettet både for Youtube-programmet og RealPlayer og velge samme WLAN begge steder. Jeg gjorde en gigatabbe. Hadde satt opp min N95 for å bruke WLAN, men så viste det seg at RealPlayer brukte telefonnettet for å vise videoen. Da raste kronene ut. Heldigvis har jeg et nettpåfyllingsabonnement så det var bare tre hundre spenn som røk. Har bare hatt series 60 i tre uker så det er mye å sette seg inn i i forhold til den gamle 6230i...

Det som er utrolig teit er at du tydeligvis må velge ny WLAN-kilde manuelt i RealPlayer hver eneste gang du bytter WLAN.

 

Jeg fant forøvrig ut hvorfor jeg ikke fikk lyd (post lenger oppe). Det skyldtes det trådløse nettet på jobben. Vet ikke hva feilen var, men det funket på alle andre nett. Men så virket det igjen to dager senere på jobben også. IKT-teknologi har blitt like komplekst og uberegnelig som været.

 

I likhet med Dr. Steen ovenfor blir jeg også mer og mer glad for å ha kjøpt denne telefonen (N95 8gb). Selv om det er masse idiotiske ting med telefonen (og alle andre telefoner i dag) så er det et jæ-ve-lig fint verktøy. Helt fucking fantastisk for en som har opplevd bærbare Simonsen mobiltelefoner som veide 5-6 kilo på 70-tallet (den gangen Norge hadde like mange mobiltelefonprodusenter som vi hadde langrennskimerker).

 

Den er helt super for YouTube. LG Wiewty er sikker også dritbra, men du må ha en telefon med WLAN hvis du ikke får betalt mobilregningen din.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...