Gå til innhold
Noe nedetid og ustabilitet mellom 11:40 - 11:55 ×

Samsung I450


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke hatt noe problemer med de Samsungene jeg har hatt tildigere, eneste negative var batteri kapasiteten, selv om det og måtte lade litt oftere egentlig ikke er noe problem. Men ser ut som batteriet er bra på denne. 2 megapiksel kamera uten autofokus er kanskje ikke noe å juble over, men er jo ikke en "kamera" telefon heller da :)

Morsomt med S60 på Samsung også .. får se, kanskje det blir en sånn på meg :)

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Ser ut som en veldig nice telefon!

Godt at Nokia og SE får litt konkuranse :)

 

Men stusset over en sak i testen:

GPS-sender er heller ikke på plass.

At det var?

 

Bra noen er våkne. Endret til GPS-mottaker nå. :)

 

Takk for tips!

 

Er det gps på den nå plutseleg?

 

lurer på om samsung er mobil med kvalitet og ikkje bare noe dritt, alle tror samsung er bare noe dritt, er det sant eller er det noe bra?

Lenke til kommentar
Er det gps på den nå plutseleg?

 

lurer på om samsung er mobil med kvalitet og ikkje bare noe dritt, alle tror samsung er bare noe dritt, er det sant eller er det noe bra?

Nei. Det ble endret fra at den ikke hadde GPS-sender til at den ikke har GPS-mottaker. Begge stemmer forsåvidt, men GPS-sender er det vel strengt talt primært satelittene som har :)

 

Tror folk det? Av byggekvalitet vil jeg si Samsung er best på markedet, og er også kjent for det. De har lenge også vært kjent for typisk koreanske menyer (ulogisk, flashy og med masse lyder), men har begynt å riste av seg det stempelet, heldigvis.

Lenke til kommentar
Er det gps på den nå plutseleg?

 

lurer på om samsung er mobil med kvalitet og ikkje bare noe dritt, alle tror samsung er bare noe dritt, er det sant eller er det noe bra?

Nei. Det ble endret fra at den ikke hadde GPS-sender til at den ikke har GPS-mottaker. Begge stemmer forsåvidt, men GPS-sender er det vel strengt talt primært satelittene som har :)

 

Tror folk det? Av byggekvalitet vil jeg si Samsung er best på markedet, og er også kjent for det. De har lenge også vært kjent for typisk koreanske menyer (ulogisk, flashy og med masse lyder), men har begynt å riste av seg det stempelet, heldigvis.

 

ER denne mobilen enno tilgjenelig og kan ennå kjøpes i butikker rundt i Norge?

Får ikkje tak i den

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...