Gå til innhold

Futuristisk MMO til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange ganger får vi høre at et spill vil drastisk endre måten vi spiller MMORPG på?

Eneste som virkelig har revolusjonert det er WoW. Jeg liker det ikke, men noe må de jo ha gjort riktig siden de har så usansynlig mange spillere?

Grunnen til at WoW har en så stor tilhenger skare tror jeg er mer fordi de har en veldig forsegjort historie og spill-verden.

 

Annet enn det så har WoW egentlig ingenting som er spesielt bedre eller nytt i forhold til tidligere MMO.

Lenke til kommentar

Ja. Men trenger man å følge med på Wow for å høre om det? Nei.

Ikke misforstå meg, jeg mener heller ikke Wow er bra. Men det som de har gjort må jo være riktig formel.. De må jo gjøre noe riktig for å få så mange brukere. Og da snakker jeg ikke bare om spillet, men markedsføringen, historien og spill-verdenen som noen nevnte, og noe som gjør at folk ikke slutter å spille...

Lenke til kommentar
Ja. Men trenger man å følge med på Wow for å høre om det? Nei.

Ikke misforstå meg, jeg mener heller ikke Wow er bra. Men det som de har gjort må jo være riktig formel.. De må jo gjøre noe riktig for å få så mange brukere. Og da snakker jeg ikke bare om spillet, men markedsføringen, historien og spill-verdenen som noen nevnte, og noe som gjør at folk ikke slutter å spille...

Jeg nekter ikke. WOW er det største MMORPG noensinne. Men historie...? Star Wars er vel en bedre historie enn Warcraft? :whistle:

Men samme det :) Man spiller det man vil spille. Enkelt og greit.

 

Go MMORPGs, it's you birthdays!

Lenke til kommentar

Leste litt om det og registrerte en konto. Det gir meg Neocron-vibber, og det er godt nok til at jeg vil følge med på utviklingen videre.

 

Armored.. Jepp, Funcom jobber med et sci-fi MMORPG. Det heter "The Secret World" (pleide vel å hete "The World Online" før). Funcom vil visstnok ikke frigi mer info om dette prosjektet før de er ferdige med Age Of Conan, men jeg ser frem til det. Alt som kommer fra den kanten er verdt å følge med på.

 

Wiki for "The Secret World" her

Lenke til kommentar

Hvorfor drar folk hele tiden inn WoW i diskusjoner ? WoW er et barne/familie spill ,derfor har det så mange brukere - det appelerer til en stor gruppe mennesker men SLUTT å snakke om at WoW er "revolusjonerende" , "standard" osv .Det er et utrolig enkelt og banalt spill der Karl på 6 år kan spille sammen med Olaf på 60 .

Tilbake til denne nye mmorpg futuren , kan bli spennende dette her :)

Lenke til kommentar

Ja men det er jo det som er så revolusjonerende... Samme med Wii..

Du kan gjerne nekte for at det er revolusjonerende, men det er alikevel revolusjonerende, fordi den utvider brukergruppen.

Ville Karl på 6 år spilt Star Wars Galaxies sammen med Olaf på 60?

Nei. Det kaller jeg revolusjonerende. Å greie å ha en målgruppe som appelerer til så og si alle. Hvem har greid det i like stor grad?

Lenke til kommentar
Ja men det er jo det som er så revolusjonerende... Samme med Wii..

Du kan gjerne nekte for at det er revolusjonerende, men det er alikevel revolusjonerende, fordi den utvider brukergruppen.

Ville Karl på 6 år spilt Star Wars Galaxies sammen med Olaf på 60?

Nei. Det kaller jeg revolusjonerende. Å greie å ha en målgruppe som appelerer til så og si alle. Hvem har greid det i like stor grad?

 

Som et industri og spillefenomen er kanskje WoW "revolusjonerende" , men IKKE som et mmorpg . WoW er mmorgps Donald Duck med ALT dette innebærer , banalt og simplisert gameplay og crafting , endeløs grinding , alt i WoW er forenklet og LITE nyansert .I Kina bor det 300 milioner unger alene , er det rart WoW har mange brukere ?

Lenke til kommentar

Hvor mange ganger må jeg si det...

Jeg klager på at de sier at spillet vil revolusjonere hvordan vi spiller MMORPG! Ikke at spillet er revolusjonerende.

Wow er på ingen måter revolusjonerende, men revolusjonerte hvordan vi spiller.

Men det skapte en ny måte å spille på, helt klart. Nå spiller hvem som helst spillet. Før spilte bare de mest harbarkede geekene MMORPG.

Lenke til kommentar
Eneste som virkelig har revolusjonert det er WoW

Den eneste måten "WoW" var "revolusjonerende" på, var hvor mange drittunger man får sammlet på en plass. "World of Warcraft" er ren kopiering av andre sine systemer og metoder og det finnes ingenting nyskapende med det.

Endret av Kaaos
Lenke til kommentar

Les hva jeg skriver:

Wow er på ingen måter revolusjonerende, men revolusjonerte hvordan vi spiller.

Og det andre skriver fra før:

WoW revolusjonerende? HAHAHAHAHA! Slettes ikke.
Annet enn det så har WoW egentlig ingenting som er spesielt bedre eller nytt i forhold til tidligere MMO.

 

Posten din var totalt unødvendig Kaaos.

Poenget mitt er ikke å si at wow er nyskapende. Hvor fikk du det fra?

Tror nesten jeg bare quoter meg selv.

 

Du kan gjerne nekte for at det er revolusjonerende, men det er alikevel revolusjonerende, fordi den utvider brukergruppen.

Ville Karl på 6 år spilt Star Wars Galaxies sammen med Olaf på 60?

Nei. Det kaller jeg revolusjonerende. Å greie å ha en målgruppe som appelerer til så og si alle. Hvem har greid det i like stor grad?

Endret av Fluesoppen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...