Gå til innhold

Nytt rekordresultat for Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørr du meg er det ikke særlig spennende kort apple sitter på hånden med. Tror Macbook Air kommer til å bli en gedigen skuffelse. Uten at jeg vet hvor mye Mac Pro selger på verdensmarkedet så tror jeg ikke at det kommer til å få så altfor store utslag heller. Har mer troen på movie rental, men siden den i første omgang kun blir lansert i USA så blir det ikke så utrolig mye penger inn i kassa med det første heller. Tror at salget kommer til å holde seg på samme nivå frem til Apple kommer med noe mer spennende. Muligens så kommer vel også neste kvartal til å gå dårligere. Man skulle tro at det siste kvartalet med julesalget i seg har det største potensiellet

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Muligens så kommer vel også neste kvartal til å gå dårligere. Man skulle tro at det siste kvartalet med julesalget i seg har det største potensiellet
Det er klart, men sammenligningen er mellom samme kvartal i forskjellige år. Neste kvartal går nok salget ned, det som er interessant er hvordan det blir sammenlignet med kvartal 2 i fjor. Når det er sagt vil jeg tro de fleste produsentene får en knekk neste kvartal pga den økonomiske situasjonen i USA.
Lenke til kommentar

Er enig, tror også Apple kommer til å forsette å øke sin markedsandel fremover. Det har jo en viss positiv effekt at flere får det, de viser maskinene til venner/familie, som i utgangspunktet var skeptisk til å prøve noe annet enn Windows.

 

Sånn har det blitt for meg vertfall, jeg har aldri vært særlig intressert i å kjøpe meg en Mac, men etterhvert som flere av vennene mine, og kjæresten min har fått seg Mac, og jeg har fått prøvd OSet litt, leker jeg med tanken selv. Det som trekker det ned for min del er total mangel på spillstøtte..

 

Det er vell heller ikke noen stor overraskelse at de gjorde det bra på slutten av fjoråret, med høysesong av iPod salg som julegaver;9

 

-Håkon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...