Gå til innhold

Gizmondo gjør comeback


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror merkevaren og navnet er for skadet til at dette kan lykkes.

Det er jeg også redd for, men jeg håper de klarer det. Er vel kanskje spillene som avgjør mest. Om de klarer å hente inn noen gode eksklusive titler kan det vel kanskje gå bra? Det beste er vel kanskje å gå Nintendos vei, altså å satse på casual markedet?

 

Blir designet på konsollen likt som før? Altså slik det er bilde av i artikkelen?

Lenke til kommentar

Var det ikke han svensken som krasjet en Enzo Ferrari under litt merkelige omstendigheter?

Egentlig skjønner jeg ikke at noen kan være villig til å spytte inn penger til et slikt prosjekt. Se bare på MS og Sony. To selskap som har enormt med kompetanse og penger, og de har begge slitt (og tapt MYE penger).

Hvordan noen skal komme seg inn i dette markedet med minimalt med penger, har jeg litt problemer med å forstå.

Lenke til kommentar
Les denne fantastiske artikkelen fra Wired om folka bak Gizmondo - inkludert historien om Enzo-krasjet og hvordan toppene egentlig er mafia-folk:

 

http://www.wired.com/wired/archive/14.10/gizmondo.html

 

Utrolig om noen av disse får enda mer penger til å prøve seg med Gizmondo!

 

ERIKSSON EMERGED FROM prison in 2000, and within a few years he would become a highly paid European tech executive. The man who would make this magic transformation happen was fellow Swede Carl Freer.

 

By the time of Eriksson's release, Freer was already a world-class hustler who had been operating on the margins of the law for years. Freer first became known to the authorities at age 18, when he was caught forging his parents' signatures on loan documents. Police in Sweden suspected him of involvement in several subsequent frauds but never made a solid case against him. (Freer would eventually be convicted in Stuttgart, Germany, in 2005 for forging checks; he received a $240,000 fine and 18 months probation.)

 

Ja, ja, med Carl Freer i forgrunnen, tror jeg en ikke skal vedde på Gizmondo blir en suksess.

Lenke til kommentar

Dette gleder jeg meg til:) de kommer nok til å gå for widescreen denne gangen vil jeg tro. Så håper jeg de har sett potensialet ved å bruke kameraet i spill. det gjelder å komme opp med noe eget når en skal konkurere med sony og nintendo.

 

 

Se her så forstår du hva jeg mener:

Endret av capy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...