Gå til innhold

Fire nye fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-b5747

Det er den minste oppløsningen jeg har sett på lenge! :o

Virker litt skuffende. Tror ikke det eksisterer så sinnsykt mange som bare vektlegger radio på telefonen .. xD Men på en måte blir jeg avslappet av denne daffe utgivelsen, for da virker ikke kjøpet av K850i spesielt bortkastet :)

Lenke til kommentar
Sony Ericsson lanserte i det stille en helt ny modellserie og to profftelefoner torsdag.

 

Les mer

 

Hvis det å fjerne kamera automatisk gjør dårlige mobiler til profftelefoner, så var min første mobil, en Motorola uten display og med 8 AA-batterier, den proffeste av dem alle!

:)

Endret av office2007
Lenke til kommentar
Lanseringen som skjedde helt uten fyrverkeri og annet oppmerksomhetstrekkende kan tyde på at produsenten venter med kruttet til Mobile World Congress i Barcelona kommende måned.

Ja det håper jeg virkelig, var ikke mye å skryte av her nei... :p

Hvis de skal satse på radio hadde det kanskje vært lurt å støtte dab også, kan ikke påstå å ha vært borti am før.

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg helt hva som menes med "proff" telefon, men kan det tenkes at det er bedre byggkvalitet o.l. som gjør dem til profftelefon? Altså en telefon til bedriftsmarkedet, der nok mange setter mer pris på kvalitet en kjempekamera, mp3 +++?

 

F.eks. er mange laptoper mot bedriftsmarkedet ikke nødvendigvis fyllt opp med det siste nye av allslags (fra skjermkort til kamera osv), men byggkvalitet er ofte mye bedre enn vanlig forbruker modellene..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...