Gå til innhold

Utforsk universet i nytt rollespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe turbasert kamp ... ja det blir jo VELDIG morsomt :(

Jeg slår deg og nå er det din tur til å slå meg mens jeg står her som en hjernedød zombie. Tenkte ærlig talt vi var i 2008 nå men .

 

 

Foretrakk det før, men.....

Bedre enn action med komboer og slikt i RPG...fysj

Lenke til kommentar
Blir litt paff av å lese noen kommentarene her - har dere spilt X-Com, Silent Storm eller andre gode spill med taktisk turbasert kamp? For min del høres dette ut som noe av det kuleste med spillet. Men, men. Jeg begynner jo å bli gammel.

 

Jeg er sikkert garantert gamlere enn deg :) Er mange spill som var dritbra før, jeg mener jo FF7 er tidenes beste spill noensinne og det var turbasert. Men tidene forandrer seg, det samme som funket for 10år siden funker ikke nå for min del. Jeg vil være mer involvert i kampene, sånn at jeg føler meg som en helt og ikke en nerd som sitter og kalkulerer stats.

Lenke til kommentar

Turbasert kan fremdeles være konge dersom det gjøres riktig. Det er nostalgi med turbaserte spill i X-Com stil, men det er ganske moro. F.eks. fanprosjektet UFO: Alien Invasion ble utgitt for litt siden, og det er såvisst underholdende.

 

Ellers spiller jeg gjerne de mer moderne versjonene som Altair Interactives UFO-serie.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...