Gå til innhold

Telenor med store nettverksproblemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor er mestere i manglende informasjon.

Dette har jeg lagt merke til med telenor igjenom tia...

Telefonsuporten aner ikke noen verdens ting va epost suporten gjør og omvent....

Telenor er ikke sikre på at du er kunde, lenge etter jeg skifta til telenor ringte 4-5 ganger telenor og spurte om jeg var intrisert i å skifte fra chess til telenor...

Telenor drev å ringte jobbtelefonen og skulle ha tak i en barnehage... vi har nå blokkert inkomende samtale på det telefonnr til telenor, fordi vi er ennda ikke noen barnehage...

Telenor sin suport viste ikke at telenor hadde satt opp max prisen på wap fra 10 til 75kr om dagen... noe som gjore til at jeg brukte det en dag da jeg var borte og fikk dagen før besjed om at det kostet 10kr og dagen etter at det kostet 75kr...

Lenke til kommentar

Har telehor nå, og jeg har gitt de helt opp... Har vel halvparten av hastigheten jeg skal ha. Men det som er enda mer irriterende, er at så fort en PC i huset får virus så stenger de halvte nettlinja! INGEN andre ISPer gjør det, så de kan stikke og k****e seg bak!

Så her skal det installeres fiber fra TBBB så fort det blir mulig :love:

Lenke til kommentar
Har telehor nå, og jeg har gitt de helt opp... Har vel halvparten av hastigheten jeg skal ha. Men det som er enda mer irriterende, er at så fort en PC i huset får virus så stenger de halvte nettlinja! INGEN andre ISPer gjør det, så de kan stikke og k****e seg bak!

Så her skal det installeres fiber fra TBBB så fort det blir mulig

Må bare få kommentere på dette teite innlegget.

 

Alt av hastigheter blir levert med "opp til" hastighet. Ergo har du ikke halvparten av det du "skal" ha.

 

Telenor stenger (abuse block) heldigvis linja til de idiotene som aldri klarer å holde maskinen sin nogenlunde rein for virus som igjen skaper problemer for andre brukere av nettet. Quote: "Begrensningen har blitt lagt på fordi det har gått datatrafikk vi anser som en trussel eller en sikkerhetsrisiko for vårt nett og andre brukere, og/eller bryter med våre brukerbetingelser." Quote slutt.

Lenke til kommentar
Men det som er enda mer irriterende, er at så fort en PC i huset får virus så stenger de halvte nettlinja! INGEN andre ISPer gjør det, så de kan stikke og k****e seg bak!

Så her skal det installeres fiber fra TBBB så fort det blir mulig :love:

 

Flott å se at Telenor tar virus- og spywareproblematikken på alvor!

Lenke til kommentar
Har telehor nå, og jeg har gitt de helt opp... Har vel halvparten av hastigheten jeg skal ha. Men det som er enda mer irriterende, er at så fort en PC i huset får virus så stenger de halvte nettlinja! INGEN andre ISPer gjør det, så de kan stikke og k****e seg bak!

Så her skal det installeres fiber fra TBBB så fort det blir mulig :love:

 

Du får gå til en annen leverandør som lar deg spre virus! En ny pc vi brukte hjemme hadde ikke noen antivirus-programmer installert, og da det plutselig dukket opp en eller annen orm, så ble det stopp i NOEN tjenester, blant annet ble portene til POP3/IMAP/SMTP og MSN blokkert. Jeg kunne surfe fint ellers. Alt jeg gjorde var å installere AVG, rense maskinen og så skrive en mail til [email protected] (mener jeg det var - det kommer jo uansett på mail før man blir blokkert) om hva man har gjort (via webmail naturligvis) for slags inngrep, og så vips er den åpnet etter maks noen timer. Bra tiltak synes jeg, men naturlig nok irriterende når det skjer!

Lenke til kommentar
Beklager, beklager, beklager, beklager på det sterkeste... bla, bla, bla. Beklagelser er gratis. Gratis svada. Hva med en liten kompensasjon overfor kundene, Telenor?

Jeg hadde treg forbindelse i en periode, jeg tok da itavisens speedometertest, noterte hastigheten jeg fikk og ringte kundeservice, dette gjentok seg 3-4ganger over en periode, da sa jeg at jeg ville ha kompensasjon fra Telenor. Fikk da 3 mnd. gratis ADSL. Nettet er normalt veldig stabilt, flott at de tar virus på alvor.

Har Ventelo på jobb, funker ikke like bra, men det finnes sikkert andre leverandører som kan være like bra, alt i alt er jeg veldig fornøyd med Telenor, De ordner opp hvis du er saklig i din argumentasjon!!!

Det lønner seg aldri å være "bajas" og stor i kjeften når du vil ta opp ting!!

Lenke til kommentar
Beklager, beklager, beklager, beklager på det sterkeste... bla, bla, bla. Beklagelser er gratis. Gratis svada. Hva med en liten kompensasjon overfor kundene, Telenor?

Jeg hadde treg forbindelse i en periode, jeg tok da itavisens speedometertest, noterte hastigheten jeg fikk og ringte kundeservice, dette gjentok seg 3-4ganger over en periode, da sa jeg at jeg ville ha kompensasjon fra Telenor. Fikk da 3 mnd. gratis ADSL. Nettet er normalt veldig stabilt, flott at de tar virus på alvor.

Har Ventelo på jobb, funker ikke like bra, men det finnes sikkert andre leverandører som kan være like bra, alt i alt er jeg veldig fornøyd med Telenor, De ordner opp hvis du er saklig i din argumentasjon!!!

Det lønner seg aldri å være "bajas" og stor i kjeften når du vil ta opp ting!!

 

 

Enig med deg! Man kommer som oftest lengre ved å være saklig og kjøre en hyggelig tone.

 

Jeg har ikke internettabonnement hos Telenor, men har kontaktet dem enkelte ganger angående mobil- og fasttelefonabonnement. Ha ikke noe å utsette på den måten de har behandlet mine henvendelser på :)

 

Har i dag internettabonnement hos NextGenTel, og er kjempegodt fornøyd med dem. Hadde før det UPC/Get i 7 år, siden jeg har kabel-TV hos dem. De var både hyggelige og greie å ha med å gjøre alle de gangene jeg kontaktet dem angående ustabilt nett, eller bortfall av nettforbindelse. Men problemene kom igjen i perioder, og til slutt fikk jeg nok. NextGenTel ble kontaktet, etter at flere her på diskusjon hadde anbefalt dem. Riktignok hadde NextGentel hatt en del innkjøringsproblemer, men disse så ut til å være overvunnet. Tilbakemelding fra andre brukere bekreftet dette, og jeg bestilte abonnement. Har hatt NextGentel over 3 måneder. Ikke så lenge, men i motsetning til Get har nettet vært oppe og gått uten problemer. Selv om prisene deres ikke tukter Get med hensyn til pris/hastighet, er de ikke langt bak.

 

Det viktigste er dog at det jeg betaler for fungerer. La meg tilføye at kabel-TV hos Get har vært svært stabilt, så jeg så ikke noen grunn til å si opp det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...