Gå til innhold

Gir bort Blu-ray-filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo et genialt tiltak, det kan friste folk til å skaffe seg en slik Blu-Ray spiller.

Og når vi skal gå til innkjøp av en spiller, sier jeg ikke nei takk til de to veldig gode trilogiene gratis :)

 

(Nå vil det vell sikkert ikke være ett sånt tilbud med den Blu-Ray spilleren vi ender opp med da :p)

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

typisk at dette ikke gjelder PS3

 

Kunne ha nevnt at man får med 5 filmer med HD DVD også.

 

man får vell ikke det ved å kjøpe en Blu-Ray spiller?

Lenke til kommentar

Er ikke formatkrigen over da?

 

Jeg trodde at HD-DVD var ferdig og at det var vedtatt at Blu-ray skulle bli det eneste.

 

Dette må vel således kun være et tiltak for å lokke folk til å kjøpe produktet.

 

Og sånn sett er det jo et bra tilbud da, 6 filmer tilsvarer jo i hvert fall 1500 kr.

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Dette er jo ingenting nytt(evt. skikkelig agurknytt). Man har lenge kunnet få med gratis filmer med på kjøpet ved kjøp av både HDDVD & Blu-ray spillere.

 

Uansett er det ikke å anbefale å kjøpe seg en slik Blu-ray spiller på nåværende tidspunkt. pga. manglenede funksjonalitet. Se feks. denne artikkelen som belyser problemet:

Buyers Beware: Current Blu-ray Players Won't Correctly Play Future Discs

Lenke til kommentar
Dette er jo ingenting nytt(evt. skikkelig agurknytt). Man har lenge kunnet få med gratis filmer med på kjøpet ved kjøp av både HDDVD & Blu-ray spillere.

 

Uansett er det ikke å anbefale å kjøpe seg en slik Blu-ray spiller på nåværende tidspunkt. pga. manglenede funksjonalitet. Se feks. denne artikkelen som belyser problemet:

Buyers Beware: Current Blu-ray Players Won't Correctly Play Future Discs

 

Nå tror jeg den "manglende" funksjonaliteten er fullstendig overfladisk for mange.

Jeg ser ikke noe stort behov for å ha muligheten for å hente ned bonus materiell og interaktivt stoff fra nettet.

Bare lyd og bilde er så bra som mulig, og jeg får spilt filmene er jo hensikten nådd for min del :p

 

Også må du vell streve med å få strakt en nettverkskabel inn i stua, sikkert ikke alle som gidder det engang, selv om spilleren de har støtter det.

 

Skal jeg ha interaktivt materiale så har jeg pc-en, skal jeg ha bonus materiale så kan jeg med god samvittighet laste ned det fra torrent sider, da jeg alt har "betalt" for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...