Gå til innhold

Prøvespill Ace Attourney: Apollo Justice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Åhå! Dette var moro. :love:

 

Har spilt litt på den japanske versjonen da jeg fant ut at det bare var 3 spill på engelsk hittil. Trist at de ikke oversatte nr. 4 også, som nr. 3.

 

 

Liker ikke at du ikke spiller Phoenix Wright :---<

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Spilt det første spillet i serien. Jeg fikk en fantastisk deilig og tilfredsstillende følelse hver gang jeg løste gåter. Man roper "objection!", viser beviset, ser fiendene reagere som om de har blitt skutt og deretter hører en fengende musikk.

 

Prisen er litt stiv da, og jeg synes de har vært litt for kjapp med avtrekkeren når de lanserte så mange spill over så kort tid. Har jo hørt at det ikke er noe nytt når det gjelder gameplay heller.

Lenke til kommentar

Ace Attorney er kjempemorsomt :)

 

Prisen er litt stiv da, og jeg synes de har vært litt for kjapp med avtrekkeren når de lanserte så mange spill over så kort tid. Har jo hørt at det ikke er noe nytt når det gjelder gameplay heller.

De tre første spillene i serien ble først utgitt som GBA-spill i Japan. Med andre ord var spillene så godt som ferdigutviklet allerede før Nintendo DS kom på markedet. Det fjerde spillet (Apollo Justice) er utviklet spesielt med tanke på Nintendo DS, og kommer da med en rekke nye funksjoner.

Lenke til kommentar
De tre første spillene i serien ble først utgitt som GBA-spill i Japan. Med andre ord var spillene så godt som ferdigutviklet allerede før Nintendo DS kom på markedet. Det fjerde spillet (Apollo Justice) er utviklet spesielt med tanke på Nintendo DS, og kommer da med en rekke nye funksjoner.

 

Å ja. Da var det vel bare siste sak i det første spillet som hadde skikkelige DS-funksjoner (og hadde en 3D-film som viktig bevis)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...