Gå til innhold

Nå må du punge ut for mobil-MSN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke helt poenget med dette. Får de ikke reklameinntekter allerede?
Poenget er vel å tjene enda mer, de har visst allerede fått folket (fjortisene) hekta på mobil-MSN, så hvorfor ikke tjene ekstra?

70-80% av alle som vil ha MSN til mobilen vet heller ikke at det finnes alternativer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Kanskje alle de kjedebrevene jeg har fått nå om at "omg nå koster msn penger hvis du ikke sender denne til alle på kontaktlisten din" endelig fikk rett da... :cry:

 

Har riktignok aldri brukt msn på mobil selv, men det er mest fordi laptopen stort sett er med overalt...Men som tidligere nevnt i tråden, så vet gjerne ikke folk om alternativene, og da skjønner jeg godt at det frister å ta seg betalt. Så får vi se hvor mange kunder de skremmer bort i prosessen.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar
spiller ingen rolle at det henger på greip, så lenge det er mulighet for klingende mynt. det er denne uendelige grådigheten som kommer til å knekke amerikanske selskaper, og ALLE er like, enten det er apple, MS, Ford eller et hvilket som helst annet selskap.

 

lol, nettop. tror du ikke europeiske selskap er ute etter kapital når man driver business? forskjellen er bare at man retter seg imot forskjellige segment.

Business er ikke veldedighet...

Lenke til kommentar

jeg vil tru de mister noen "kunder", men de vil nok alltids tjene på det. Det er bare så synd at det er de "ikke-oppegående" det går utover, da mener jeg de som ikke følger med på kostnadsutviklingen. Men de får vel vite det på et vis, om noen som har vært gratis begynner å koste noe, så er de vel pålagt å gi forvarsel?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...